gm nitrobull ombouwen voor startbox

hallo allemaal !
ik wil nu dus even tijdelijk mijn gm nitrobull op mijn hobao hyper 8.5 pro monteren, en ik wil deze met de startbox starten,nu weet ik dat er voor mijn picco p3.21 zoon startbox achterplaat is,waar een groef in zit voor die pin voor de trekstart.ik zat dus te denken om deze op mijn nitrobull te monteren.
heeft iemand een idee of dit zou kunnen werken ?.
alvast bedankt.
m.v.g,
manuel.

dit zou ook kunnen,dan zou ik alleen een paar ringetjes onder de motor/motorsteun moeten doen,want die is eigenlijk bedoelt voor een startbox.
m.v.g,
manuel.

Volgens mij maakt het niets uit of je de trekstarter er wel of niet op hebt zitten. Je zult op de meeste bodemplaten de GM .28 op moeten hogen. Wat je kan doen om vervolgens toch met je startbox de motor te kunnen starten, is er een andere vliegwiel op zetten met een grotere diameter.

Of de backplate van je picco past betwijfel ik ten zeerste, daar kun je echter zelf vrij makkelijk achter komen door het uit te proberen lijkt me. Als je er toch een backplate op wilt hebben, moet je even kijken op Ebay. Zoek voor een backplate van LRP, SH, GM of Losi/LRP .28. De backplate van de LRP .30 past volgens mij ook, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Back