H Henk Volkers 5 sep 2014 #1 Wie heeft ervaring met het Gmade G-airsystem met 2.2 inch wielen en banden op de Tamiya F-350 High Lift? Graag een reactie, Henk Volkers
Wie heeft ervaring met het Gmade G-airsystem met 2.2 inch wielen en banden op de Tamiya F-350 High Lift? Graag een reactie, Henk Volkers
WesleyRoy 6 sep 2014 #2 Mooi systeem, zelf geen ervaring mee. De ervaringen op rccrawler zijn echter niet erg positief. Gmade air system - RCCrawler
Mooi systeem, zelf geen ervaring mee. De ervaringen op rccrawler zijn echter niet erg positief. Gmade air system - RCCrawler
T tomvelsen 6 sep 2014 #3 Ik weet dat Djmedic2008 op youtube ze gebruikt op zn wraith en er erg tevreden mee is. puntje was alleen dat schroeven soms de velg strippen.
Ik weet dat Djmedic2008 op youtube ze gebruikt op zn wraith en er erg tevreden mee is. puntje was alleen dat schroeven soms de velg strippen.
WesleyRoy 7 sep 2014 #4 Ik heb velgen van gmade en daar was het plastic niet sterk genoeg om de band op zijn plek te houden.