GMC

• Topicstarter Topicstarter gmctje
  • Startdatum Startdatum
G

gmctje

Guest
Hallo bezoekers van dit forum .Mijn naam is Frits en ben op deze topic nog niet geweest .Wel bij de boten ik bouw momenteel aan de PIET HEIN.
Maar de naam GMCtje word afgeleid van mijn grootste liefhebberij nl de vrachtauto in z,n algemeenheid en vooral die van rond 1950 .Mijn grootste uitdaging was toen het bouwen van een GMC schaal 1:4en zie hieronder Met driezijdige kipper en verbrandingmotor.
Truck5.jpg

Hier nog een foto van mijn trucks allemaal verbranding.En de SCANIA VABIS en de GMC heb bij mijn werkgever als auto gehad.
Truck3.jpg

Heel mooi. Heb je misschien een videootje van de trucks "in actie"? de beleving moet wel realistisch zijn als er een verbrandingsmotor in zit!

Nee een video hebik er niet van en die GMC daar moet ik nog mee proef rijden dat doe ik als het mooi weer word .Hij is nog al een zwaargewicht Ik denk dat hij zo ong: 80 tot 100kg weegt.De Scania.,s hebben al wel gereden.
Groetjes GMCtje.

Hey

Zijn de kleintjes op schaal 1/12? Met verbrandingsmotor lijken ze mij dan toch wel erg sterk tegenover andere elektrische trucks of niet?

Groetjes Jeroen

Het motortje komt van een step .Ik weet niet hoeveel cc hij is en dus ook niet hoe sterk hij is. Maar ik heb hem zo vertraagd en uitgeprobeerd .Ik weet dus dat dit motortje heel soepel de GMC in beweging krijgt.

Zou je misschien van één van je modellen een filmpje kunnen maken en dat op You-tube willen plaatsen? Ik ben echt reuze benieuwd hoe dat er uit ziet en klinkt in het echt.

@bertpleizier, gmctje heeft dit bericht al eens geplaatst.

Zou je de volgende keer eerst goed willen lezen

mvg wybo

Nee een video hebik er niet van en die GMC daar moet ik nog mee proef rijden dat doe ik als het mooi weer word .Hij is nog al een zwaargewicht Ik denk dat hij zo ong: 80 tot 100kg weegt.De Scania.,s hebben al wel gereden.
Groetjes GMCtje.

J3r03n De blauwe 140 Scania heeft een 3en half cc OS Max En de rode SCANIA VABIS is een 150 pk type Regent uit 1955 en die heeft een 10cc OS Max. En de GMC met 3zijdige hydrolische kipper heeft een motor uit een step.Dat is het wat de motoren van de auto,s betrefd.
Gr: GMCtje.

@bertpleizier, gmctje heeft dit bericht al eens geplaatst.

Zou je de volgende keer eerst goed willen lezen

mvg wybo

Ik las inderdaad dat er geen video van was. Daarom vroeg ik ook of hij er 1 kon maken.

Hallo hier GMCtje de reden dat ik even niet zo snel met mijn GMC model ben zal ik hier even een foto van plaatsen ik ben ook met een schaal 1:1 aan het restoreren.
Gr:GMCtje.

Back