GMVC Zaterdag 5 mei E- Fly in te Boskoop

5 mei, zaterdag!
van 10.00 tot ongeveer 16.00uur. Er wordt alleen gevlogen met goedgekeurd brevet en aantoonbare verzekering, zonder een van beide wordt er niet gevlogen door die persoon, indien je geen brevet hebt mag je alleen onder begeleiding vliegen.
Alexander de Leng ('Mao' hier op het forum)
06-46233487
alexander4u@go.com
&
Rob Bulk
06-54318182 / 0172-589364 (clubgebouw)
info@rbckits.com
http://www.gmvc.nl/

Even onder de aandacht brengen elektro vliegers niet vergeten 5 Mei in de agenda te noteren.
Gr.

normal_tn_154_5487.JPG

Hopelijk word as zaterdag net zo,n succes als afgelopen jaar met 46 inschrijvingen.
Zoals het er nu naar uitziet werk het weer ook mee , met veel zon en een zacht windje.
rcb zal er uiteraard ook zijn met een opruiming, frits ( het-rc) zou ook komen.
Al met al genoeg redenen om ook langs te komen.
tot Zaterdag

Voor diegene die willen is er de mogelijkheid om je 2de hands spullen te verkopen.
Tot morgen

Lex,

Helaas heb ik dit weekend andere verplichtingen. :(
Iedereen veel vliegplezier, en happy landings toegewenst.

Vincent

en ik kom ook met mijn race zaumkoning 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Ik neem mee:
- Extra (met verkeerde prop; als iemand een APC E 13x4 heeft liggen, neem 'm dan mee)
- Minimag
- Swift (als ik vanavond nog het snelle motortje er op krijg)

de Mustang laat ik thuis i.v.m. de te verwachten wind

Helaas moet ik onverwacht verstek laten gaan. Mijn auto moet enkele reparaties ondergaan om nog eens door de APK-keuring te kunnen komen, dus morgen lig ik onder de auto te sleutelen................

Theo Coenen zei:
Helaas moet ik onverwacht verstek laten gaan. Mijn auto moet enkele reparaties ondergaan om nog eens door de APK-keuring te kunnen komen, dus morgen lig ik onder de auto te sleutelen................

jammer Theo; 'had je graag ff de hand geschud!

Balen :cry: heb het niet kunnen redden om naar de meeting te gaan.

Lukte rond 4 uur pas een auto te kopen dat naar het zin en aardig in prijs was.

Had gedacht vanochtend een auto te kopen en vanmiddig nog even lekker te kunnen vliegen maar dat viel goed tegen.

Zijn er al wat plaatjes.

Ton

Tom plaatjes komer er aan , je werd gemist meerdere mensen vroegen of je nog kwam
Het was vandaag wederom een gelukte meeting.
Later meer

Het was weer een gezellige meeting, niet te warm en niet te koud, lekker eten en een verkoelend briesje. Bedankt en tot de volgende meeting.

Ton van Munsteren zei:
Lukte rond 4 uur pas een auto te kopen

Wie gaat er dan ook vandaag een auto kopen? :wink:

Heb geen foto's genomen, hoewel het gezellig was waren er niet veel opzienbarende kisten dit jaar.

mao,

Ton plaatjes kom er aan , je werd gemist meerdere mensen vroegen of je nog kwam
Het was vandaag wederom een gelukte meeting.
Hoe maar plaatjes des te beter dat verzacht de pijn een beetje van het niet kunnen meevliegen:cry: .
Sorry van diegene die mij gemist hebben, misschien zien we elkaar op een volgende meeting.
Is dat overigens de Thunderbold van Ger, sprak hem vandaag op de Schaalwedstrijd te Rozenburg.
Hij zij dat de Thunderbold was ingevlogen en super vliegt maar kreeg niet mee waar hij gevlogen had.

Wouter,

Wie gaat er dan ook vandaag een auto kopen? Wink
Ja stom he dat verzin je toch niet op een zaterdag, dacht dat ook even snel te regelen.
Probleem was dat we een stationwagen wilde hebben en dat was gewoon niet te vinden bij Ferrari, Bugatti, Lamborgini.
Noem ze maar op al die merken waarmee je snel op een elektromeeing kunt zijn hebben geen stationwagen :cry: .
Heb je nog gevlogen met de Miles.

Ton

Ton,

Ger heeft idd zijn Thunderbolt gevlogen, maar het zag er niet uit of het invliegen was - vliegt gewoon goed 8)
De Sparrowhawk heeft niet gevlogen. Door de stevige wind durfde ik het niet aan om (met alle nieuwe toeters en bellen) airborne te gaan - wel jammer, want het was een lekker kort gazonnetje.

Back