goed geholpen + tip voor de monster jam freaks !

• Topicstarter Topicstarter zulubravo
  • Startdatum Startdatum
Z

zulubravo

Guest
hallo, ik ben afgelopen weekend naar monster jam in de gelredome geweest en heb daar een stand + circuit gezien met Traxxas Rc wagens.

ik kende het merk al maar het zag er echt wel goed en snel uit !

in één van de foldertjes vond ik de gegevens terug van rs modelstore in houthalen(belgië) wat erg dicht bij mij in de buurt ligt.

zodoende ben ik daar gisterenavond even binnen gesprongen en daar kwam ik al snel te weten dat de monster jam series van traxxas daar van een flinke korting genoten vanwege het evenement.

toen de eigenaar van de modelbouwwinkel zijn uitleg gaf werd er me al een pak duidelijk(ben een leek op auto vlak) en er waren toch verschillende dingen die me de ogen uitstaken zoals het waterdicht zijn enz.

die jongeman heeft me érg goed geholpen + op de koop toe een flinke korting op mijn nieuwe grave digger + lader en batterij gegeven !

ik ben erg tevreden van de uitleg/hulp want deze was zeer compleet + de korting was mooi meegenomen.

ik wil geen reclame maken maar ergens vind ik het toch dat het eens vermeld mag worden als er eens een winkel je goed vooruit heeft geholpen + de korting alléén is het vermelden al waard want ik heb iets van een 55€ uitgespaard op het totaalpakket !!

mvg, Bart.

En als we er zo weer modelbouwenthousiasten bij krijgen is het alleen maar mooi!

Mooi verhaal.

Robert
(inderdaad, verder geen winkelbesprekingen hier.. ;-) )

Back