Goed gereedschap is het halve werk

Ik heb wel gezocht maar kan niet echt bevredigende topics vinden dus daarom een nieuw topic.

Ik wil wat goed gereedschap aan gaan schaffen te beginnen met een 1.5mm en 2.0mm inbus en een 5.5mm en 7.0mm dop. Nu heb ik een beetje op Google gezocht en daarbij kwam ik uit op de merken Hudy en Arrowmax.

Natuurlijk is er veel meer te krijgen en daarom hoor ik graag jullie ervaringen en eventueel andere suggesties ;)

Waarom niet gewoon wat RC winkels doorbladeren om te zien wat ze hebben?

Kijk ook eens bij de Conrad, hun Reely gereedschap is ook zo slecht nog niet.

Gebruik zelf veel gereedschap van 'Dynamite' (Horizon hobby) bevalt me ook erg goed. Verder heb ik een dopsleutelsetje van Proxxon, ook erg fijn spul.

EDS tools bevallen mij zeer goed, vooral de vervangbare tips voor in de accuboor bevallen goed ivm een handvat daarvoor

Thanks voor de input allen ;-)

Ik kan van een forumgenoot een setje Hudy inbus sleutels overnemen, dat ga ik zondag dan ook doen :D

Tipjes van xceed of hudy, die zijn wat harder dan de gemiddelde set. Handvat is maar wat je mooi en fijn vind. Zelf gebruik ik nu xceed, daar kan ik makkelijk zien welke maat welke tool is. Eds racing (rood) en ik heb zelfs een x ergens roze tools gezien... Google zoekt veel.

Voor echt hobbygebruik zou ik niet zo'n duur merk kiezen en hooguit hudy tips kopen. Voor echt een wedstrijdrijder of fanatieke hobbyist een goede complete set kopen. Kost wel wat, maar je hebt alles bij de hand en overzichtelijk in een map.

Back