goed koper kan niet

mwah, ik wil nog wel een poging wagen om je te overtroeven ;-)

op Ebay: Mystery 3s1p 2200mAh 15C: 5.99 dollar + 15 dollar verzendkosten. paypal rekende minder dan 14 euro af :-).
Maar je hebt gelijk, het is wel érg goedkoop :-). Ik heb zelf ook wat lipo's (Loong max en Hxt) bij Hobbycity vandaan gehaald, en heb er geen klachten over.
Mijn eigen praktijkervaring is dat eenieder die niet héél veel stroom uit zijn lipo's trekt er goed mee bediend is. Ik heb nog wel een lader, maar kan het voor een hele middag vliegen nu ook wel zonder af ;-) en dat voor een best wel bizar lage investering. Had ik thunder power of polyquest lipo's gekocht had ik er 2 gehad waar ik er nu met 6 stuks 3s1p 2200 mAh uitkom.

dat is inderdaad goedkoop.
heeft er trouwens iemand ervaring met deze webwinkel en het verschepen via air parcel? Ik heb geen idee of het dan ook verzekerd is en of de kans bestaat dat er nog een rekening komt van de douane?

Hee Sneluitje,

zoland de spullen op (ruim) voorraad zijn, is het een prima adres.

Ik heb er meerdere bestellingen gedaan, alles goed verpakt en snel binnen gekregen (varieerde van 6-10 dagen):D

Wellicht had ik mazzel, maar ik heb alle bestllingen zonder extra kosten binnengekregen :cool:

Ik kan de ervaring van Menno onderschrijven. Als je spullen besteld die voorradig zijn dan heb je binnen 10-20 dagen je spullen in huis. Lipo's kreeg ik tot nu netjes verpakt in een kartonnendoosje met bubbeltjesfolie, of gerold in bubbeltjesfolie per stuk verpakt.
Ook hier geen extra Herfkenshuursubsidie hoeven te betalen.

lipo oorlog gaande

Een grote modelbouwzaak had mij het ook algezegd. Graupner heeft of gaat de prijzen verlagen met 40% voor de lipo's en de prijsdalingen zullen snel verder gaan. Met verwacht een daling van minimaal 60% t.o.v. vorig jaar, dus mocht je iets willen kopen ... hoe langer je wacht, hoe beter.
Nederland blijft in die zin iets achter, maar zal ook moeten verlagen.

Nederland vind ik toch al overtrokken duur. Voor een 9gr servo, De graupner C261 was ik normaal 18 euro voor kwijt en in Dortmund 13euro, Vorige week bij een winkeltje in Den Bosch stond daar een sticker met 29,50 euro op! Voor een potje Zap a Gap wordt je met 9 euris ook niet vrolijk van, laat staan de Oracover folie. Glasvezel en epoxy zijn goedkopere alternatieven geworden! en dan nog niet eens opgemerkt dat voor 4mm contacten (M+V) ff 3.5-4 euros per paar gevraagd wordt.

Dat gaat dus niet goed zo hé.

Laatst bewerkt:
De Loong max lipo's ben ik tot nu toe tevreden over. De Hextronics hadden nog wel eens wat problemen. Ik vlieg nu een tijdje een Loong max 3S1000 (20C). die belast ik continu vol gas met 14 amp op een vliegend vleugeltje. Word amper warm en puft niet.

Vanmiddag net de Zippy-R binnen gekregen. schijnt hetzelfde (ongeveer) te zijn als Polyquest/enerland. heb nu een 5S4500 voor in een .50 heli en 2x 3S1800 voor in de T-Rex. Ben benieuwd wat die gaan doen in vergelijking tot een fp lite.

Prijzen hier zijn vooral voor kleine dingen absurd idd. Stekkertje voor 5 euro enzo. Dat gaat gewoon nergens over. Maar goed. die merken het vanzelf wel :)

Back