Goed Nieuws ? ? ?

Deze mail kreeg ik vandaag...

HobbyKing begins shipping to its German Warehouse!
Located in Hamburg Germany, HobbyKing.com's new warehouse will begin processing orders as early as the 30th of March!
Initially orders will be shipped from Hamburg to German customers, followed shortly by Italy and other surrounding countries.

.... het probleem met de inklaring door de douane is nu gedaan :smile:

Laatst bewerkt:
Jazeker is dit goed nieuws! De douane heeft er nu veel minder mee te maken. Dat is voor de maatschappij ook goedkoper :) Ik ben er blij mee, hopelijk leveren ze voor vergelijkbare prijzen en met dezelfde snelheid en service!
Jakko

Inderdaad, qua douane is dat hééééél gunstig:D Ik ben alleen bang dat de prijs ook wel een beetje meer wordt nu.....

alles zal gelijk blijven,
verzendingskosten omlaag
prijze omhoog
geen last van douane ( nu ook niet )
is het ook bedoeld voor ons , NL - B
Initially orders will be shipped from Hamburg to German customers, followed shortly by Italy and other surrounding countries.
Ik geloof zelfs dat ze al eentje hebben in de UK

Laatst bewerkt:
Ik blijf in ieder geval bij hongkong warehouse bestellen.
Je ziet het grote prijsverschil al tussen U.S. Warehouse en HongKong, laat staan Duitsland en Hongkong.

Prijzen blijven gelijk, behalve dat er 19 % VAT bijkomt :(

Gewoon bij iedere bestelling een rekensommetje maken wat voordeliger is; 19% VAT betalen over je bestelling, OF gewoon op de oorspronkelijke plaats bestellen, invoerrechten betalen met mogelijk ook die 19% (afhankelijk van het bedrag) Laatst een 10s lipo pakket besteld, heb als waarde 58 dollar laten noteren, pakje is niet opengemaakt en moest 31 euro bij betalen. Grote en/of zware dingen laat ik geen 20 dollar waarde meer op noteren, helemaal simpel zijn ze niet bij de douane:D

TOP!! Ik hoop dat je het nu ook een stuk sneller in huis hebt, en dat er genoeg aanbod is, niet dat er alleen vliegtuigen ofzo zijn...

Ik blijf in ieder geval bij hongkong warehouse bestellen.
Je ziet het grote prijsverschil al tussen U.S. Warehouse en HongKong, laat staan Duitsland en Hongkong.

Misschien een stomme vraag, maar zijn er dan 2 verschillende sites van hobbycity?

1 voor de US en 1 voor HongKong

groeten Ilja

Wij hebben geluk met de koers van de dollar als we gewoon blijven bestellen als anders, ik denk dat als je in euro gaat bestellen dat het je veel duurder zal uitkomen..

Back