Goed voorbeeld doet goed volgen!

Henri Kaper

verslagschrijvers
Zet een grote doos in je hobbyruimte en vul het met de stukken of stukjes die je overhoudt bij het snijden, houtkrullen van het schaven, afgekeurd materiaal, mislukte onderdelen, 'crash research', wat dan ook ... en zeg je kinderen dat de doos van hun is (of geef het aan buurtkinderen).

Na eerst flink geoefend te hebben met gaatjes prikken in balsa, heeft mijn vier jaar oude dochtertje onlangs haar eerste project afgerond ... een inter-continentaal verkeersvliegtuig met ster aandrijving. :thumbsup:

airlinerstarpropulsion.jpg

Meer mensen met voorbeelden als deze?

Van overgebleven Depron stukken heb ik een doos met blokken gemaakt voor mijn kleine. Hopelijk is hij snel zelf handig met depron zodat hij mijn modellen kan oplappen. De oude stukjes bewaar ik in ieder geval ook altijd. :D
Jakko

Samen met m'n zoontje de overblijfselen van een Palm Z op een wagon van z'n houten treinset geplakt.
Dus die rijdt nu op de grond of de rails rond.

Foto volgt vanavond ;).

Vraag me niet wat het is maar hij is er uuuuren mee bezig geweest.....
Links vooraan zit in ieder geval een "krompellor"

090102.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk om te zien wat al die koters doen!

Ik heb voor mijn kinderen een werkbankje gemaakt in de hobbykamer. Het meeste afval beland onder dat werkbankje. Zji maken daar dan weer allerlei geheimzinnige dingen van.

68549deefaf37d97.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Van overgebleven Depron stukken heb ik een doos met blokken gemaakt voor mijn kleine. Hopelijk is HIJ snel zelf handig met depron zodat hij MIJN modellen kan oplappen. De oude stukjes bewaar ik in ieder geval ook altijd. :D
Jakko

Egoïst... :mrgreen:

Back