goed watervliegtuig

• Topicstarter Topicstarter dorian carp
  • Startdatum Startdatum
D

dorian carp

Guest
ik zelf heb helemaal geen ervaring metmodelvliegen maar mijn vriend wil een watervliegtuig dus mijn vraag is weten jullie een goed model(rond de 120 eurie, inclusief zender enmotors enzo en die je zelf in elkaar moet zetten) voor mijn vriend hij heeft btw ook niet echt veel ervaring

ik heb wel een goede suggestie:

DOORSPAREN!!!!

voor zo weinig geld kun je wel een compleet vliegtuig kopen, maar daar zul je nooit zo lang plezier van hebben als van een wat duurdere (easystar op drijvers (al ooit uitgevonden?)) of een minimag. dit zijn toch wel gemoedelijke vliegtuigen en kunnen ook nog eens een stootje hebben in tegenstelling tot de goedkope vliegtuigjes.
overigens is het (ondanks dat de easystar en de minimag gemoedelijk vliegen) niet slecht om eens bij een club te gaan kijken, of op zijn minst een ervaren persoon erbij te hebben.

ben verstandig en volg deze (onze) raad op. velen zijn jullie hier op het forum al voorgegaan en waren eigenwijs om niet naar een club te gaan. van de meeste hoor je niks meer, terwijl degenen die wél naar een club zijn gegaan nu mooi rond kunnen fladderen...

bedankt maar volgens mij zitten dar de servo's, motoren, zender en ontvanger nog niet bij bij die catalina dan

Laatst bewerkt door een moderator:
jullie begrijpen het niet het is voor me vriend die wel ervaring heeft met vliegen

voor mijn vriend hij heeft btw ook niet echt veel ervaring
Ikke niet meer snap :roll:

Het gaat hier dan wel om "niet echt veel ervaring" ?!?! maar daar geld hetzelfde voor als al verteld is.

Waar vliegt hij nu dan mee??

Kan aan mij liggen hoor, maar ik snap er he-le-maal niks meer van... :confused::confused::confused:

jullie begrijpen het niet het is voor me vriend die wel ervaring heeft met vliegen
Leg het eens uit, zoals je ziet genoeg mensen die je verder willen helpen, maar dan zul je wel even uit moeten leggen hoe-wat.

Wil je voor de verjaardag van je vriend ofzo een watervliegtuig kopen??? Neem even aan dat hij er niets van weet (iemand met ervaring zal niet aan een onervaren vriend vragen om advies voor een nieuw toestel).

Dus euh, leg het eens uit (bij voorbaat excuus als ik de enige ben die het niet meer snapt), beantwoord Berto's vraag eens (waar vliegt ie nu mee/wat is z'n niveau) en we kunnen eens kijken of we je verder kunnen helpen :yes:

Dat is een leuk model als je al vliegervaring hebt.

Zonder ervaring is hij in 10 min geen vliegtuig meer en alle zware delen kan je met een zwembroek gaan opzoeken van de grond van het water. :mrgreen:

Mvg Johan

ik weet niet wat het versturen kost , maar bij Shamrock hebben ze hem ook , wel 30€ duurder ;).

maar er zit geen zender en ontvanger bij.

een andere optie is een graupner wilga 2000 of een mpx minimag

Hallo mannen,

Ik zou niet teveel energie in deze discussie stoppen, simpele vraag krijg je geen antwoord op (vraag van Berto), hetgeen het moeilijk maakt te beoordelen of een model al dan niet geschikt is voor deze vlieger en daarmee een geschikt antwoord te kunnen geven.

Daarbij is de topic starter al een tijd niet online geweest (kleine 2 maanden al niet meer :Laatste activiteit: 14 januari 2010 15:00)

Back