Goede 2.4 zender

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Kickflipme, 17 mrt 2010.

  1. Kickflipme

    Kickflipme Guest

    Hallo ,
    Ik rijd nu al heel wat jaartjes met een FM kopropo ex-1 maar wil nu toch wel gaan overstappen naar de 2.4ghz zenders.
    Dus ik vroeg me af of jullie me daarbij konden helpen , wat is een goede digitale 2.4ghz zender ?
    Zoiets als de LRP c3 of de Spektrum dx3s ofzo?
    Als jullie zelf een zender tekoop hebben , kom maar met een voorstel :D.

    Mvg Olivier
     
  2. buurmanbaasje

    buurmanbaasje

    Lid geworden:
    25 okt 2009
    Berichten:
    79
    Locatie:
    Nieuw Beijerland
    Spektrum DX3.0 is nu onder de € 99,- incl verzenden.
    Heb je een nieuwe
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  3. SCRT Pilot

    SCRT Pilot Guest

    waar ??????
     
  4. murky123

    murky123

    Lid geworden:
    26 dec 2008
    Berichten:
    2.874
    Locatie:
    alphen aan den rijn , zuidholland
  5. buurmanbaasje

    buurmanbaasje

    Lid geworden:
    25 okt 2009
    Berichten:
    79
    Locatie:
    Nieuw Beijerland
    DX 3.0 is dezelfde prijs.
     
  6. SCRT Pilot

    SCRT Pilot Guest

    DX3.0 zoek ik, dat is toch de computerversie?

    De DX3E had ik op het oog maar ik denk dat expo wel heel fijn is nu ik weet wat dat is.
     
  7. Kickflipme

    Kickflipme Guest

    Mwah , de dx3e vind ik niets , te weinig mogelijkheden , wat ook nog in me opdook is dat ik nog een mooie ex-1 mars heb liggen. Is het misschien een idee om daar een module voor aanteschaffen? Of is de mars toch echt te oud:(?
     
  8. mrblobby

    mrblobby

    Lid geworden:
    1 nov 2006
    Berichten:
    516
    Locatie:
    De Efteling
    De EX-1 is een uitstekende zender, je zou kunnen overwegen er een 2.4 Ghz module in te solderen. Act heeft een set met ontvanger voor € 99,-. Assan verkoopt losse inbouw zendmodules voor $ 59,99 ( ~ € 45,-)