Goede accu traxxas slash.

Heej allemaal ,
ik heb 19 september een traxxas slash gekocht.
ik had al een tamiya mad fighter maar ik zocht iets wat harder en beter was dus heb ik de slash gekocht maar ik had nog gewoon de accu's van de mad fighter 1900 mah 7,2 v.
nu had ik de vraag :
wat is een goede accu voor mijn slash ik heb er een gezien bij vapextech een accu met 4300mah en 9,6v kan dat op een standaart slash? of is dat te hoog voltage?

alvast bedankt!

Heej allemaal ,
ik heb 19 september een traxxas slash gekocht.
ik had al een tamiya mad fighter maar ik zocht iets wat harder en beter was dus heb ik de slash gekocht maar ik had nog gewoon de accu's van de mad fighter 1900 mah 7,2 v.
nu had ik de vraag :
wat is een goede accu voor mijn slash ik heb er een gezien bij vapextech een accu met 4300mah en 9,6v kan dat op een standaart slash? of is dat te hoog voltage?

alvast bedankt!

lees even het traxxas slash draadje ,staat ook hier, genoeg info over de accu's en andere tips en truuks:

deze dus :

traxxas-slash-topic

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm...Hackroader doet het heel netjes. Probeert het allemaal on-topic te houden.

Als je in Nederland wilt shoppen zijn mijn ervaringen met Team Orion accu's gewoonweg zeer goed. Ik rijd zelf met 8,4v 4500Mah en kan je vertellen. Gaat als de brandweer!! ( 8,4v is overigens de max voor een stock esc. qua slash )

Voor lipo's valt genoeg te zeggen (rijd ik ook mee) Robotronic 2s 5100mah..geeft ongeveer dezelfde topsnelheid, maar je acceleratie..Wow! Dat doet het 'm...Rijd super op een bochtig circuit.

In het buitenland bestellen....Misschien wil bv. Slashmaster zijn bevindingen hier nog eens neerzetten voor de accu-gerichte forum bezoeker....

Laatst bewerkt:
ok bedankt allemaal! ik ga een 8,4 bestellen als een 9,6 niet kan. kheb namelijk geen zin om meteen de hle wagen om te bouwen enzo:P

Op de site van traxxas staat van wel.

Als je wat besteld hebt moet je gewoon een mailtje sturen dat je het wilt veranderen, dan t nog bij te betalen bedrag overmaken en t is geregeld.

Back