goede aluminium verstelbare dempers voor Associated b4.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey luitjes,
ik heb pas nieuwe dempers gekocht voor mijn sc10 erg mooie aluminium dempers van Hot Racing.

Echter nu zoek ik ook zulk soort dempers voor mijn b4, helaas heeft hot racing ze niet voor de b4.

Het nadeel van de originele team associated dempers is dat er niet een rubber dopje in de dempers zit, het enige wat de boel afsluit is een dun rubberen ringetje wat ik persoonlijk niet lekker vind werken.

Heeft iemand een goede tip , welke aftermarket dempers goed zijn voor een b4?

Groeten Wesley

Hey luitjes,
ik heb pas nieuwe dempers gekocht voor mijn sc10 erg mooie aluminium dempers van Hot Racing.

Echter nu zoek ik ook zulk soort dempers voor mijn b4, helaas heeft hot racing ze niet voor de b4.

Het nadeel van de originele team associated dempers is dat er niet een rubber dopje in de dempers zit, het enige wat de boel afsluit is een dun rubberen ringetje wat ik persoonlijk niet lekker vind werken.

Heeft iemand een goede tip , welke aftermarket dempers goed zijn voor een b4?

Groeten Wesley

Gewoon de B4 dempers gebruiken, dit zijn al zeer goede dempers (zeker de V2's)

Die O-ring boven dicht echt wel af. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Hmm zo te zien zitten alleen bij de FT de V2 dempers.
Heeft hooguit zin om voor de V2 te gaan, die kun je ook bleeden en heb je dat rare prikding niet meer nodig om je geleider en o-ringetjes onderin te krijgen.

hey luitjes, heb net mijn dempers opnieuw gevuld. Met mijn SC10 had ik nogal problemen met de originele dempers (kreeg toen de plastic dopjes er moeilijk opgeschroefd). Maar gelukkig ging het met mijn B4.1 beter. Heb hem nu rondom gevuld met 40 wt. Ik heb de B4.1 RTR, dus nog niet de Factory team. Wellicht volgende stap dan toch die FT dempers.

bedankt voor de tips

Die standaard asso shocks zijn gewoon 100000 x beter dan die alu crap die je gekocht hebt :D

ik heb net mijn v2's open gehaalt voor andere olie en kan niet anders zeggen dat ze perfect zijn, geen lekkage, goed weer te vullen en dat top schroefje maakt het allemaal goed te doen een perfecte demper te bouwen, alleen even opletten dat het rubber ringetje er goed tussen blijft

Heb nu mijn dempers opnieuw gevuld en ze veren wel lekker nu, wellicht dan toch voor die V2 gaan.. Oh en die Hot racing dempers, zou ik niet willen bestempelen als aluminium crap hoor, die dingen dempen echt mooi ;-).
2010-11-02%2020.37.03.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back