goede beginners auto in de 1/12 klasse

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
T

Theo Coenen

Guest
Zoals de topictitel aan aangeeft wat is een goede en goedkope beginnersauto.

eisen, er geld maar 1 eis. eenvoudig upgradebaar zodat hij sneller gemaakt kan worden.
De jongeman waarvoor hij bedoelt is moet het op een goede manier leren om ermee te sturen en dan langzaamaan de snelheid opvoeren tot het maximaal haalbare voor deze klasse.

Ik zelf heb vroeger gereden met de Tamiya Lamborghini Countage, de Tamiya sidecar, en de associated wagen en later met diverse onderdelen van diverse merken zelf een chassis gemaakt. Deze laatste was heel snel voor die tijd (1980).

Beginnersauto's zijn er niet echt op de Academy SP3 na maar dat is iets te veel plastic.....

Makkelijker voor de onderdelen kom je uit bij de Corally, volop geleverd door pkracing en ook vele andere winkels in Nederland en ik denk ook een prima auto voor iedereen.

Met een dergelijke corally heb je gelijk een goede auto.. waaraan je weinig hoeft up te graden wil je er nog serieuzer mee rijden.

De SP12 van academy is inderdaad opgebouwd uit iets teveel plastic en zal niet snel de hoge standaard van corally hebben..

Hmm, ik had hier vanmorgen een bericht getypt, maar dat is schijnbaar weggevallen op de een of andere manier.

Heren bedankt voor de info, nu maar eens op zoek naar deze modellen (tegen een betaalbare prijs) en kijken wat zoonlief ermee kan aanrichten.

Theo Coenen zei:
Hmm, ik had hier vanmorgen een bericht getypt, maar dat is schijnbaar weggevallen op de een of andere manier.

Heren bedankt voor de info, nu maar eens op zoek naar deze modellen (tegen een betaalbare prijs) en kijken wat zoonlief ermee kan aanrichten.

Ik heb hier nog een zeer volledige Corally SP12M set liggen volledig compleet met accu's, zender en een keuze uit diverse motoren. Allemaal kwaliteitspul waar je zoon (?) jaren mee vooruit kan. Als je interesse hebt, PB me dan maar even.

Back