Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet me eens....
Een sim kan het echte vliegen niet vervangen. Je kunt er wel reflexen mee oefenen.
+1Die 100 euro is al snel 80 euro bij verschillende shops. En die Phoenix bespaard je ontzettend veel geld. Om heel eerlijk te zijn....besparen op je sim is het stomste wat je kan doen.
Sims zijn leuk speelgoed om mee te oefenen en de basis te leren kennen .Maar ik sta gelijk met evbragt ,geen enkele sim haalt het bij het echte vliegen ,daar zijn dan opeens de andere factoren . zoals het echt vliegen (dan is het niet na een crash op enter drukken).trillingen en diverse kleine storingen zoals turbulentie ,zakwinden ,grondeffect.
Ik geef grif toe dat een sim je ernstig goed kan helpen om te leren vliegen of bepaalde maneuvres te oefenen .Maar meer als dat moet je een sim ook niet beschouwen .
als je langer kijkt dan je neus lang is zal je zien dat er om die beveiliging heen te werken is en betaal je bijna niks voor phoenix. meer zeg ik niet want is tegen de regels