Goede GRATIS simulator voor vista

Weet er iemand een goede SIM (GRATIS) het moet op het toetsenbord zijn en geen ClearView dat is maar voor 2 dagen

Snelle reponds

greets,

Lindert.

Maar dat is niet de bedoeling

waarom heb je het dan geschreven :confused:

Maar aan Zenders heb ik geen nood mijn ouders zijn zelfstandig, dus kunnen ze in elke groothandel binnen waar de meeste niet binnen kunnen.
Dus aan zendertje waar jullie 35 EUR voor betalen doe ik voor 15 EUR.

Na dat ik diit vliegertje wat gewend ban heb ik een nieuw, Mijn Opa en ik zijn aan een maquette 1:5 van een reldbull vliegtuig bezig we hebben de romp al en nu nog de vleugels nog even werk dan maar . :mrgreen:

Greets,

Lindert

kunnen je ouders niet iets regelen? een simulator kost tegenwoordig niet meer dan 25 euro. dan heb jij het algouw voor een 10 euro? :rolleyes:

Hoi,

er staat niet bij of het om een vliegtuig of heli sim gaat ...

Ik kwam laatst de GRATIS sim heli-x tegen, google maar eens :)

Verder kan je eens kijken naar HeliSimRC, ook GRATIS.

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
FMS ja enidelijk wel lang dowloaden maar de moeite waard

de wildhawk=

Ja ik kwam met de fiets terug van de tennisclub en er stopt ineens een vrachtwagen voor de deur en ze halen hem eruit!

ik schreeuwde het letterlijk uit.:turn-l:

Laatst bewerkt:
Beste Lindert,

FMS is prima, maar ik vond clearview voor de 30dollar zeker de moeite waard!
Ik heb voor 20e de esky sim besturing gekocht, dat werkt een stuk beter dan met een toetsenbord. Verder kun je ook leren trimmer tijdens het vliegen en leren vliegen met een sim en toetsenbord is niet echt "the real thing" natuurlijk ;)

Succes!

Bolle

ps voor clearview hebben ze ook een wildhawk die je kunt dowloaden om mee te vliegen!!!

als je fms simulator wilt gebruiken moet je nog een bestandje downloaden en dan werkt het google effe ;).

Zit er bij die WildHawk geen gratis Sim? Meestal zit dat bij die setjes wel!

je zegt 'voor toetsenbord'. Waarschijnlijk kun je de zender van die Wildhawk wel gebruiken. Simmen op een toetsenbord is niets.

Als er al niet een kabeltje bijzit, als er een 'traineraansluiting' op zit, heb je dikke kans dat je voor wéénig zelf zo'n kabeltje kunt maken.. zoek even op 'ppjoy'. Het idee is dan dat je het ding aansluit op de MIC-IN van je geluidskaart. Dat klinkt raar, maar in de praktijk werkt het goed!

Al weet ik niet of PPJOY ook werkt onder vista.

Of je download, de demo van Realflight heb je weliswaar maar 1 vliegtuig maar is wel leuk om te doen:p: dit is de link RealFlight G3 Free Simulator Software Demo Download (Als de link niet geplaatst mag worden, laat even weten dan pas ik hem aan.)
Succes,
Tim

heb deze nu op de computer staan die draaid met vista en inderdaad het is leuk om te doen. alleen wel alleen met je toetsenbord:( ik krijg de modellen niet vliegend met de zender , klopt dat ??
heb ook PPjoy gedownload en smartpropoplus. maar de bediening wil niet lukken. is het omdat het een demo is of moet het op een andere manier lukken:confused: groeten raymond

Back