Goede keuze?

• Topicstarter Topicstarter NouX
  • Startdatum Startdatum
N

NouX

Guest
Beste modelbouwers,

Nu ik al een paar jaar met nitro auto's rij en al eens een simpel electro speedbootje heb gehad, wil ik nu graag een wat grotere speedboot kopen met een brandstof motor erin. Nu kwam ik deze boot tegen (zie foto) deze is 85cm lang, 25cm breed en heeft een 10cc nitro motor. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit model? Is dit een goede keuze of raden jullie mij iets anders aan?

afb14284.jpg

Dit is zo te zien een soort Eco speed bootje ala FSR. Leuk voor de fun, maar verwacht er apsoluut geen hooge snelheden van.
Ik neem aan dat ie 2e hands is? Eventueel vraag prijs van de verkoper?
Persoonlijk......zou ik het niet doen, maar ligt aan de vraag prijs natuurlijk, en of de motor nog 100% is.

Ik hoef er ook geen records mee te breken maar een beetje snelheid is wel leuk :lol: Is het echt niet vooruit te branden of valt dat wel mee? De vraagprijs is 75,- en de motor is nog wel goed. Wat is wel een leuk type rompje voor een nitro motor waar toch een behoorlijke snelheid in zit?

NouX zei:
Ik hoef er ook geen records mee te breken maar een beetje snelheid is wel leuk :lol: Is het echt niet vooruit te branden of valt dat wel mee? De vraagprijs is 75,- en de motor is nog wel goed. Wat is wel een leuk type rompje voor een nitro motor waar toch een behoorlijke snelheid in zit?

het is niet de motor maar die aandrijving die niet deugt met zon aandrijving kan miss maar max 30 of 35 per uur halen terwijl met een 10 cc met hydro aandrijving toch makkelijk 70 a 75 moet halen met die groote van boot

Nu had ik ook nog een vraagje..
ik ben van plan om ook zo'n bootje te kopen, kan er dan wel een hydro aandrijving ingebouwd worden??
en zo ja hoe duur is dat dan....

groeten John.

Back