Goede LiPo's voor Stampede VXL

Gewoon bestellen, als er voldoende is, dan krijg je hem, je bent gewoon zoveel op de list..zijn er -120, en jij bent -121, en er komen er 122, dan is de stock dus 1
komen er maar 100 , dan ben jij dus nummer -21 en is de stock ook -21.
Komen er dan weer 20 dan is de stock -1 , en ben jij nummer -1.

Oke, dank je wel Psygho. Kan ik je vragen hoe je lipos bevallen(hoe sterk zijn ze, heb je veel last van wheelies)???

Oke, dank je wel Psygho. Kan ik je vragen hoe je lipos bevallen(hoe sterk zijn ze, heb je veel last van wheelies)???
Dat kan ik je ook vertellen;)

De lipo`s zijn in mijn ogen fantastisch...ik heb dan wel geen vergelijkings materiaal.. (nog nooit met andere lipo`s gereden) maar voor mij hoeft dat ook zeker niet... deze slagen met vlag en wimpen voor mijn eisen... Ik bash wat rond offroad en dan heb ik meer dan genoeg power.. af en toe een klein beetje op een grote parkeerplaats rijden en dan zit er genoeg snelheid in (wheelies in overvloed thank god for the wheeliebar)
Ik heb het nu over de flightpower 2S 5000 mah van hobbyking.

Hoop voor je dat je lipo`s snel weer op stock komen de mijne zijn de 11de uit hongkong gevlogen dus die verwacht ik eerdaags... dat zijn trouwens de turnigy`s 2S 5000 mah.

ciao

Oke kijk is aan, ik wil ook zo'n zwarte hardcase lipo nemen met 2s 5000mah 30C. En ja, mijn vriend met zijn Rustler die de wheelie bar erbij moest kopen was best verrast om te zien dat bij de onze (stampede) dat er standaart bij zat; en ja goddank zit de wheelie bar erop maar het blijft echt een leuke auto, ik heb op een grasveld mijn vriend met zijn Rustler (weliswaar met Anaconda banden) met 3s 30C 2800mah lipo verslagen op standaart banden met de standaart batterij (8,4v nimh 3000); deze auto is gewoon de leukste in zijn soort (en de enigste:rolleyes:)! Alleen na een paar minuten rijden deden we de sprint opnieuw en raad eens; hij haalde me in:(
Dus zo'n lipo is een mooie toevoeging. Succes!

Back