Goede niet te dure 1/8 onroad motor.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Nitro rc vlaardingen, 12 dec 2018.

  1. Nitro rc vlaardingen

    Nitro rc vlaardingen

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Vlaardingen
    Wat is een goede motor . Heb nu wat motoren met redelijk wat liters weg op 1 na die is nieuw . Wil ook wat gaan experimenteren met tuning . Zijn er graden schijven voor de timing boeken info .
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.482
    Locatie:
    Sassenheim
    Op de site van FVSS kan je de Novarossi 35plus21 voor 190 euro vinden en dat zijn prima motoren. Ook kan je daar andere betaalbare modellen van Novarossi vinden zoal de Legend series, refurbished Keep-on's etc.

    Persoonlijk ben ik geen fan van Picco maar hier in Nederland kan je bij ABC RC shop de Picco PSS voor een 170 euro vinden en ik geloof de Novarossi Brave voor een 150 euro, De Brave is niet de snelste maar wel een leuke motor.

    En inderdaad kan je er meer uit halen, doe ik ook, scheelt mij met een 35+ motor gewoon een 250 euro geld tov een echte snelle motor direct uit doos. Je kunt met gradenschijven aan de gang, ik gebruik een digitale meter. En je moet natuurlijk wel weten wat je doet. Ik heb ondertudden heel wat data verzameld van vele motoren en ook team motoren dus weet wel een beetje in welke hoek de snelle motoren zitten.
     
    Nitro rc vlaardingen vindt dit leuk.
  3. Nitro rc vlaardingen

    Nitro rc vlaardingen

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    14
    Locatie:
    Vlaardingen
    Gaaf Roelof bedankt voor de info . Ik ga is wat rondkijken voor die motoren .
     
  4. tom1972

    tom1972

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    1.097
    Locatie:
    overijssel
    En goede olie voor je nieuwe motorje
    Of in ieder geval goede auto brandstof
     

Deel Deze Pagina