Goede online shop voor 1:10 HSP Booster Pro

• Topicstarter Topicstarter Tommy Nova
  • Startdatum Startdatum
T

Tommy Nova

Guest
Hey Allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum en in de RC wereld, en heb geprobeerd om in de zoekfunctie een passend antwoord te vinden maar tevergeefs. :-)

Ik heb sinds gister een HSP Booster Pro Brushless. Erg leuke auto die met de standaard accu al pittig rijdt.

Gisteravond natuurlijk nog even de straat onveilig gemaakt, en helaas tegen een stoepje aangeknalt. :p:p en 1 van de velgen is nu gescheurd.

Mijn vraag aan jullie;

Waar kopen jullie je nieuwe onderdelen online?
Ik ben op zoek naar een goede online shop, of een winkel in de omgeving van Zaandam/Amsterdam.

Thanks alvast voor jullie antwoord.

gr Mark

hsp booster. nog nooit van gehoord.
ik denk dat je onderdelen moet halen bji de plek waar je de auto gekocht heb.

dat is vaak het probleem met onbekende "merken" .

zeer slechte verkrijgbaarheid van de onderdelen.

daarom is het ook raadzaam om een merk aan te schaffen wat bekender in de markt is.

Hey Allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum en in de RC wereld, en heb geprobeerd om in de zoekfunctie een passend antwoord te vinden maar tevergeefs. :-)

Ik heb sinds gister een HSP Booster Pro Brushless. Erg leuke auto die met de standaard accu al pittig rijdt.

Gisteravond natuurlijk nog even de straat onveilig gemaakt, en helaas tegen een stoepje aangeknalt. :p:p en 1 van de velgen is nu gescheurd.

Mijn vraag aan jullie;

Waar kopen jullie je nieuwe onderdelen online?
Ik ben op zoek naar een goede online shop, of een winkel in de omgeving van Zaandam/Amsterdam.

Thanks alvast voor jullie antwoord.

gr Mark

Volgens een Duitse site is de HSP Booster gelijk aan de Reely Pyro. In dat geval kan je ook bij Conrad terecht voor onderdelen.

Ik heb een 1:8 HSP crawler die het nog steeds prima doet, en ik heb HSP wagens gezien die het na 2 minuten rijden al voor gezien hielden. Niet alle HSP wagens zijn rotzooi, je moet bepaalde modellen alleen vermijden.

Met crawlen doe je natuurlijk ook een pak minder snel iets kapot dan met een snelle brushless auto. Ken iemand met een hsp wagentje, persoon in kwestie wist ook niet beter in het begin, en is inderdaad dikke miserie geweest.Maar het topic is dus wel redelijk oud, misschien maar gewoon zo laten :)

Back