Goede online shop voor 1:10 HSP Booster Pro

• Topicstarter Topicstarter Tommy Nova
  • Startdatum Startdatum
Sorry hak nie gezien, maar m'n hsp heeft nu een ander probleem, pas was ik eventjes aan het racen, toen hij er mee stopte. Ik dacht dat het de lipo cutt off was meer een paar seconden later werd het een rookbom. Haal ik de kap er af, regelaar in vuur en vlam, dus snel eruit parken, accu eraf gehaald en toen had ik een hoopje plastic. Misschien heeft iemand nog een regelaartje liggen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Die had ik gezien, maar is dat niet al de mieters goedkoop voor een 120a regelaar van hobbyking?

Laatst bewerkt door een moderator:
Maakt niet uit welke,gewoon eentje die jij denkt te kunnen gebruiken.Juiste Amp's en cellen lipo enz.
Welk merk ofzo moet je ook zelf zien,als je denkt eentje gevonden te hebben zoek je best reviews ervan op google,filmpjes op youtube,.... Bij twijfel gewoon laten liggen en andere zoeken.Heb zelf geen ervaring met die esc's maar ken mensen die ze zonder problemen gebruiken,vandaar de tip.
En voor de prijs zijn ze wel eens het testen waard natuurlijk.
In principe kan je er ook vanuit gaan dat aan deze prijzen er altijd wel een paar in een batch zitten die iets minder presteren of niet degelijk werken zoals ze zouden moeten,maar als je er een filmpje van maakt en het op youtube zet krijg je waarschijnlijk een nieuwe.

Als je nu gewoon de beschrijving leest....

The Turnigy TrackStar 120A Short Course ESC is the latest addition to our TrackStar ESC range. It's optimized for use with 4 pole motors which are becoming quite popular in the Short Course truck class, but of course works well with any sensorless brushless car motor.

Moeite met engels???
https://translate.google.nl/

Back