goede ruil? serpent excel tegen boot/zie foto's

• Topicstarter Topicstarter turbo
  • Startdatum Startdatum
T

turbo

Guest
ik heb, via een advertentie mijn serpent excel geruild tegen een electro bootjr...
ik heb het bootje nog niet maar dat duurt niet lang meer...
hier een paar fototjes... wat denken jullie hiervan??:
crim00011gb3.jpg

is het niet die boot van conrad?
crim00022oo9.jpg

crim00031bo6.jpg

crim00041lz9.jpg

hallo,

Zo te zien is hij van abs niet erg stevig.En met een z-drive kan je wel hard maar gaat moeilijker.En volgens mij is dit setje bij conrad helemaal niet zo duur.

Mijn Advies niet doen!!!!

Justus

Als ik de naam: newqida hoor dan lopen de rillingen over m'n rug, het merk stelt kwalitatief niets voor.

Het is trouwens ook de conrad boot niet, dat is namelijk de purple light (die heb ik zelf in bezit).

Als je nog terug kan niet ruilen, waarde van jou serpent zal wat hoger liggen dan van dit bootje.

mvg robin

waarde van je serpent ligt hoger dan 250 euro als het goed is .
waarde van dit bootje is niet eens 50 euro.

iemand die verstand van zaken heeft weet dat het bootje eigelijk nog geen 20 euro waard is..

zou het niet doen
je serpent is minimaal 10 keer meer waard

Morgen gaat de BOOT MIJN KANT OP IS DIT NIET DE PURPLE LIGHT VAN CONRAD? mij lijkt het wel een leuk bootje namelijk

Is er iemand anders die wat te ruilen heefd? Bij de serpent zit niks bij de boot alles behalve zender en ontvanger

ik heb even gezocht op het i-net .
nieuw kost de boot nog geen 50 euro (49,98 om pricies ze zijn)

en een serpent excel word voor gemidelt 300 euro 2e hand aangeboden..
en voor gemidelt 250 euro verkocht

beetje domme ruil zo denk je ook niet

ik ken je zeggen dan de purple light van conrad nog beter is dan de boot waar je nu mee geruilt hebt

geen slimme set wat je nu gedaan heb ..
je geeft een kleine 200 euro zo weg.
ik had hier wel wat leukere naar waarde bootjes staan..

by the way verwacht niet veel van het bootje.
tests op het internet wijzenuit dat de boot net aan de 12km.h haalt GPS gemeten !!!

precies om de aangegeven redenen, het waarde verschil is te groot om te kunnen ruilen

daar was nog mee te leven als de boot van goede kwaliteit zou zijn

Ik heb de ruil afgeblazen heefd iemand anders nog wat leuks te ruil wat het wel waard is naturlijk.. Bedankt voor de helpende reacties!

Zo zie je maar weer....Een gewaarschuwd mens telt voor twee. :D
Denk dat je beter je Serpent los moet verkopen en dan kijken voor wat leuks.
Voor € 300,- is er genoeg te vinden wat wel van betere kwaliteit is, en wat ook beter en harder vaart dan het eerste bootje.
Kijk dan vooral naar een bootje waar de aandrijflijn buiten romp gescheiden is van het roer, en dat je niet stuurt met de schroef.
Verder hoeft een ABS rompje niet zo slecht te zijn, maar als je voor wat beter wilt gaan, waar ook het nodige kwa snelheid uit te halen is, is een GFK rompje beter.

Succes met je zoek tocht.

Haha, gescheiden aandrijflijn, heb ik helaas niet. Maar ik heb nog nooit van GFK gehoord? Ik weet dat de nieuwe kyosho cat daarvan gemaakt is.

Back