goede spuiter gezocht

hoi

ik zoek een goede spuiter die mijn Xray 808 body ( 1/8 ) kan spuiten in dezen stijl

hoeft niet 100% zelfde te zijn zo als dat wit naar zwart over loopt dat zal niet echt te doen zijn op klein body met die letters en kleine letters van auto merk hoeft ook niet en klein sponsers namen die voor op staan ook niet

wat ik wel wil als kan zijn
kap in zelfde kleuren en stijl word gespoten word als in echt zwart/wit/geel
zij kant wit naar zwart mooi over loopt
op achter kant aan zij kant monster logo komt te staan L + R met monster Energy er bij zo als op foto

of vraag ik nu te veel ben geen spuiter dus weet niet of dit kan :D

als je kan PM mijn even en met prijs zal echt wel iets kosten maar hobby mag geld kosten :D

Kan denk wel, kost alleen een hoop werk, maar als je ziet wat sommigen allemaal uit zo'n airbrush krijgen:worship::worship::thumbsup:

Ik ga binnenkort ook dat model namaken.
Ben zelf geen goede spuiter, dus kan het niet voor je doen, ik ga het gewoon proberen omdat tie awesome is ;)

Robert

Het spuiten is niet zo'n probleem toch... Afplakken is wat werk maar voor de rest...
Grootste uitdaging zit bij de lampen om dat goed af te plakken. Eventueel heb je hier ook vloeibaar spul voor. Ben even de naam kwijt. Dat kan je erop "verven"... laten drogen... spuiten... en je kan het spul er zo weer aftrekken.

Je begint met de 2 gele strepen (kunnen ook decals worden).
Dan de witte voorkant en bumper achter goed dekkend spuiten (excl. gril en motorkap).
En dan spuit je de rest zwart.

Alle decals zelf maken of de 1/10 versie kan je hier vinden en dan ergens laten vergroten (profi bestickeringsbedrijven) of scannen en zelf een vergrotingsfactor er overheen gooien. RC 1/10 Car Monster Energy Self Adhesive Decals Sticker - eBay, Car Parts Accessories, Cars, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 30-apr-11 12:34:17 CEST)

Let wel.. hier zitten de gele strepen niet bij.

Het spuiten is niet zo'n probleem toch... Afplakken is wat werk maar voor de rest...
Grootste uitdaging zit bij de lampen om dat goed af te plakken. Eventueel heb je hier ook vloeibaar spul voor. Ben even de naam kwijt. Dat kan je erop "verven"... laten drogen... spuiten... en je kan het spul er zo weer aftrekken.

Je begint met de 2 gele strepen (kunnen ook decals worden).
Dan de witte voorkant en bumper achter goed dekkend spuiten (excl. gril en motorkap).
En dan spuit je de rest zwart.

Alle decals zelf maken of de 1/10 versie kan je hier vinden en dan ergens laten vergroten (profi bestickeringsbedrijven) of scannen en zelf een vergrotingsfactor er overheen gooien. RC 1/10 Car Monster Energy Self Adhesive Decals Sticker - eBay, Car Parts Accessories, Cars, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 30-apr-11 12:34:17 CEST)

Let wel.. hier zitten de gele strepen niet bij.
uit ervaring eerst het donkerste spuiten;)

binnenkort ga je body zien in deze stijl,want ik ga aan éne beginnen,vind da gewoon de max van look
mijn lst 1/8 komt ook in deze stijl

Ok, ik heb mijn 1/12 kap deze middag ook in deze stijl gespoten. Ik zal wel wat plaatjes plaatsen, maar helaas zitten er een aantal fouten in :(

Je ziet t wel

Groetjes,

Robert

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back