Goedkoop Brushless setje?

Hoi allemaal,

Ik kwam iets tegen bij raidentech.
Motor: klik
ESC: klik

Et schijnt een S400 vervanger te zijn. Is dit de moeite waard? Je betaalt trouwens ook maar 10 dollar shipping voor airmail.

Ow, oeps. :P Vliegtuig. En wel deze.

Dr zit nu n S380 motor in, en daarmee heeft ie et n beetje lastig. Zn CoG is ook n beetje kont zwaar, dus n motor op de neus monteren kan denk ik meer goed dan kwaad. :P Tenminste, dit is toch n outrunner? (Plus dan heb ik meer accu ruimte waar de motor eerst inzat. :P)

Als iemand nog andere goede brushless alternatieven weet, vooral posten. :P Ik wil die badius eens opfokken, maakt niet uit hoe, zolang et maar geen fortuin kost. :)

Prijs is zeeeer goed. Motor ziet er ook goed uit zo maar of het kwaliteit is kan je zo niet zien ;)

Ik zou alleen op een zwever een iets grotere prop zetten voor meer rendement maar deze met een 9x6 moet best willen.

Dat setje is omgerekend anders bijna even duur als die bij rbc. :hammer:

Die motor van rbc is al 45 EURO. Die van raiden 39 dollar, end ie van hobbylobby zelfs 29 dollar.

regelaar plus motor, 80 dollar, verzenden 10 dollar = 90 dollar.

dus 70 euro, btw over invoice en verzenden erbij en je zit aan de 85 euro.

de tsunami 10 met typhoon (ook nog eens een bewezen goede combi, in tegenstelling tot het onbekend spul wat je daar koopt) is nu in de aanbieding bij verspaget in eindhoven voor 75 eurotjes.

ook nog eens een bewezen goede combi, in tegenstelling tot het onbekend spul wat je daar koopt
My point exactly :)
En je zou een paar euro's kunnen besparen, maar is dat alle moeite en mogelijke problemen van het verzenden je waard? :?

Back