Goedkoop FPV?

Ik ben op zoek naar de goedkoopste manier om fpv te vliegen.
Ik heb een draagbaar DVD-spelertje liggen als monitor dus dan moet ik mij al zeker geen bril aanschaffen ;)

Ik ben op HK op zoek gegaan en daar was die 900MHz 200mW set (50$) toch een van de goedkoopste. Deze set zou een goeie 100gram wegen (lipo inbegrepen)
Ik wil het op een parkzone P-51 monteren dus liefst zo licht en zo klein mogelijk allemaal...
Er zijn ook micro-fpv setjes op andere sites maar die zijn te duur naar mijn smaak..

Laatst bewerkt:
Tsja, goedkoop, toch licht en klein en op een parkjet. :rolleyes:
Enige wat ik je dan kan aanraden: niet aan beginnen. Draait toch op een teleurstelling uit.
Begin dan minimaal op een Easystar of vergelijkbaar. Start-setups zijn verder in verschillende topics te vinden. Heb je geen zin om je daar verder in te verdiepen, dan ook niet aan beginnen. :)

De 200 mw 900 Mhz staat trouwens in backorder.. behalve dan datde camera er niet bij zit zou ik dan voor de 5.8 gaan. Zit je wat legaaler...

En sluit me aan bij het commentaar van Klaasie..

=ik heb een tijdje geleden onderstaand setje gekocht.
Omvast ineens ook een OSD wat ik persoonlijk zeer handig vindt bij het beginnen met FPV (je weet altijd welke richting je uit moet om terug te keren)
De camera is geen topkwaliteit maar alles werkt verder perfect, ben hier zeer tevreden over en de verkoper levert goede service en beantwoord snel alle vragen.

CYCLOPS OSD w/GPS + 5.8G Wireless AV 2Km + Mini CAM FPV | eBay

Geen probleem gehad met douane, na anderhalve week alles netjes thuis geleverd.
Als je de stroomsensor niet gebruikt valt alles vrij goed mee van gewicht.

Johan

Welja kan het maar proberen hé, als het toch te zwaar/groot blijkt te zijn steek ik het gewoon in mijn P-51 van Parkzone (de grote uiteraard)

BTW wordt dit niet tegengehouden door de douane? (in België)

Zendapparatuur zo als de camera setjes (TX en RX) worden tegen gehouden door de belgische douane! "illegale zendapparatuur" ofwel geen CE keur maar denk dat deze laatste niet het geval is bij HK.

Een cameraatje alleen mag geen problemen geven.

Grt.

Zendapparatuur zo als de camera setjes (TX en RX) worden tegen gehouden door de belgische douane! "illegale zendapparatuur" ofwel geen CE keur maar denk dat deze laatste niet het geval is bij HK.

Een cameraatje alleen mag geen problemen geven.

Grt.
Gewoon effe naar een NL mede fpver laten sturen :)

Back