snowmansion 26 okt 2009 #2 Als je het perse goedkoop wil kan je beter op ebay kijken.. En als het goedkoop moet maakt het merk en de specs wat ie kan ook niet uit neem ik aan....
Als je het perse goedkoop wil kan je beter op ebay kijken.. En als het goedkoop moet maakt het merk en de specs wat ie kan ook niet uit neem ik aan....
bram 26 okt 2009 #5 HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-6 50W 5A Balancer/Charger $34.99
S snans 26 okt 2009 #6 die accucel kan je op ebay.co.uk ook kopen voor bijna dezelfde prijs als in honky-kong. bespaar je lange wachttijden en mogelijke importkosten
die accucel kan je op ebay.co.uk ook kopen voor bijna dezelfde prijs als in honky-kong. bespaar je lange wachttijden en mogelijke importkosten
S snans 27 okt 2009 #8 derosa zei: wordt verstuurd vanuit hong-kong Klik om te vergroten... Ik weet niet of je doelde op mijn bericht, maar de verkoper "storm-trade" bevestigd me verzending vanuit UK (en voorraadig)
derosa zei: wordt verstuurd vanuit hong-kong Klik om te vergroten... Ik weet niet of je doelde op mijn bericht, maar de verkoper "storm-trade" bevestigd me verzending vanuit UK (en voorraadig)