goedkope 7.2V stickpacks en humbpacks.. waar??

• Topicstarter Topicstarter hendrikiver
  • Startdatum Startdatum
H

hendrikiver

Guest
heey mannen!!:D

Waar kan ik goedkope 7.2 V stick packs kopen die moeten dienen voor een startbox??

Waar kan ik de goedkoopste humbpacks van 5 AAA kopen??

thx

Goedkoopste of makkelijkste ?

Bij iedere modelbouwwinkel liggen er wel 1500mAh stickpacs voor 10 euro.

En het goedkoopste 5 cellen AAA pakket (een humbpack is volgens mij met 2/3A cellen) kan je het goedkoopste zelf maken....

Vooral goedkoop want mijn budget bij mijn nieuwe auto begint op te raken dus wil ik mijn kosten in de accu's beperken!!

thx

Ik zou je topic titel aanpassen.

Als mensen je vraag uit de titel kunnen afleiden, en ze weten 'het' antwoord. Zullen ze dat zeker melden.

Nu is het maar de vraag wie er op "snel vraagje!!" klikt.

www.vapextech.nl

Hebben hele goede accu's en ze zijn ook nog goedkoop, al helemaal als je je bedenkt dat de prijzen inclusief verzendkosten zijn.

Ik zie dat het hele goede accu's zijn maar jammer genoeg is mijn budget beperkt en vallen deze erbuiten :? :cry: ( ik vind het zelf ook heel jammer hoor!!)

Ik ben meer op zoek naar batterijen die minder capaciteit hebben en de helft kosten fzo.... misschien een moeilijke opgave maar jah als je een student bent... :(

wat ik misschien wel zou kunnen doen is het volgende:
zo'n 12V pack kopen om mijn startbox te voorzien van stroom of gaat dat alleen met een 12V autobatterij?? en als dat gaat kan ik dan rechtstreeks aansluiten op een tam-stekker of moet er nog een tussenstuk zijn??

hopelijk kennen jullie nog een goed adresje!!

thx

Misschien beter als je een topic opend bij de gevraagd gedeelte dat je op zoek bent naar gratis accu's ?

Als de aangeboden voorbelden je al te duur is lijkt het mij dat je het alleen nog gratis wilt...

Ik wist dat jullie mij als gierigaard of zoiets zouden opvatten... daarom schreef ik er uitdrukkelijk bij dat ik dat ook jammer vind en dat ik het ook liever anders zou zien...

Als ik later een vaste job heb dan zullen deze vragen niet meer voorkomen, daar kan je vanop aan maar momenteel kan ik die wensen niet inwilgen...

Hopelijk hebben jullie hier respect voor...

ik dacht aan zoiets:
http://shop.conrad.nl/Modelbouw/Modelbouw_accu/Modelbouw_racingpack/227948.html

Maar ik weet niet of deze krachtig genoeg zijn om een startbox aan te drijven?? :?

thx

hendrikiver zei:
Ik wist dat jullie mij als gierigaard of zoiets zouden opvatten... daarom schreef ik er uitdrukkelijk bij dat ik dat ook jammer vind en dat ik het ook liever anders zou zien...

Als ik later een vaste job heb dan zullen deze vragen niet meer voorkomen, daar kan je vanop aan maar momenteel kan ik die wensen niet inwilgen...

Hopelijk hebben jullie hier respect voor...

ik dacht aan zoiets:
http://shop.conrad.nl/Modelbouw/Modelbouw_accu/Modelbouw_racingpack/227948.html

Maar ik weet niet of deze krachtig genoeg zijn om een startbox aan te drijven?? :?

thx

Nog goedkoper: http://shop.conrad.nl/Modelbouw/Modelbouw_accu/Modelbouw_accupack/250187.html

5 Euro voor 2000mAh panasonic accupack

Rijd ik zelf mee in mijn tamiya TT-01

Werkt een 8.4V accupack wel in een startbox (overbelasting fzo)??
Want naar mijn wete wordt er een 7.2V accupak voorgeschreven....

Hebben nog andere alternatieven voor een hump pack(ze zou moeten passen in een ofna cd-3 pro)

hopelijk willen jullie me helpen!! :D

thx

dankjewel voor de reacties!! :D

zo een celletje eraftrekken is dat niet risicovol??

wel een bangelijk idee...

thx

jammer genoeg zijn ze uitverkocht.... :cry: :cry:

iemand idee wanneer ze terug te bestellen zijn??

thx

Dat weet de Conrad je wel te vertellen.....

Hou rekening met de bijkomstige verzendkosten waardoor je misschien gewoon even je plaatselijke modelbouwwinkel kan benaderen.

je kan ook een boormachine accu ofzo nemen,
die is 12volt, vaak ook 4 ampere, die ik heb teminste, heb ook een loodaccu gekocht van 7 ampere, maar de booraccu werkt net zo goed! :D

Ja over jouw loodaccu had ik al iets gelezen.... :)

We hebben enkel een boormachine die met een kabel werkt :?

Of weet jij een manier waarop ik toch goedkoper uitkom met een 12V booraccu( nieuw aangekocht) of iets dergelijks??

Hoe moet je dan zo'n booraccu aansluiten??

thx

booraccu kun je aansluiten met 2 van die klemmetjes die je op de + en - van de accu kan aansluiten, zullen wel bij de gamma ofzo tekoop zijn ;)
wat zo`n accu nieuw kost weet ik niet, hier in de winkel kost een loodaccu, 7ampere een kleine dan 25 euro, en daar doe je toch best lang mee!

Back