Goedkope brushed motor/esc

Hoi,

Ik ben aan het zoeken voor een goedkope brushed motor en esc maar ik kan niet echt een goedkope site vinden met lage verzendkosten. Ik hoef namelijk geen brushless in mijn TT-01 want ik rijd er eigenlijk toch niet meer heel vaak mee. En om nou 30 euro aan zo'n sport tuned motor van mabuchi uit te geven, dat vind ik een beetje te duur. Dus weet er iemand een site (maakt niet uit of het een buitenlandse site is, als de verz. kosten maar niet zo hoog zijn) die goedkope motoren/esc's aanbieden?

Alvast Bedankt,

Mvg, Niels

kijk is op conrad.nl dr zal een wereld voor je open gaan. wat betreft motoren. en eventueel ook wel een esc.

Daar heb ik als eerste gezocht maar kon alleen maar betaalbare brushed motoren vinden. De esc's waren al snel boven de 30 euro.

Daar heb ik als eerste gezocht maar kon alleen maar betaalbare brushed motoren vinden. De esc's waren al snel boven de 30 euro.

Ik vrees dat als een ESC van 30 euro al te duur is je weinig zult vinden, dan zal je marktplaats en ebay af moeten struinen voor een 2e handsje.

Back