Goedkope heli voor vliegnoob

Bij mijn Piccolo was het vaak zo dat bij een crash de gehele kop ( met bladen ed) losklikte van de as. Voordeel daarvan is dus dat er minder schade in de heli veroorzaakt wordt.

Wel even afstelwerk, maar ik heb weinig echte schade met het ding gevlogen:mrgreen:

behuizing voor E-sky of Walkera spul is er bijna niet, en al helemaal niet voor FPs.
Dan ga je echt naar maatje 450 :)

Even een subtiele kick. Ik dacht er uit te zijn met de HoneyBee FP, echter lees ik overal dat buiten vaak niet gaat lukken. Mijn idee was juist dat ik met een helikopter buiten wil vliegen, want heb nergens ruimte. Zou het dan toch beter zijn voor een Belt CP of King te gaan?

hallo,

ik zou gewoon voor de belt cp gaan. de kosten van de onderdelen valt wel mee.
Wanneer je je kunt beheersen is het ermee leren vliegen geen probleem.
En uiteindelijk kun je er meer mee doen.

gr

Met een FP kun je best vaak 's avonds vliegen, dan zakt de wind. Helivliegen met wind is sowieso moeilijker, dat geldt ook voor een CP.

Ik heb als nieuweling cq beginner een king2 overgenomen, reeds voorzien van bruslesh en een hh gyro.
Nou roept iedereen hier dat crashes duur zijn, maar als je kijkt naar de onderdeel prijzen hier in nl voor deze heli valt dat best wel mee.....
En als je dan nog een beetje speurt op ebay.de, zijn de kosten soms helemaal laag, gewoon spul uit HongKong laten komen, werkt prima....

Succes met je koop.

Back