goedkope HPI WR8 3.0

hallo,
aangezien ik al enige tijd op zoek was naar een auto die bedoelt is voor on-road zag ik twee dagen geleden bij mijn LHS op de site een mooie aanbieding.
deze namelijk:
HPI WR8 3.0 2011 Ford Abu Dhabi Castrol Fiesta WRC RTR
HPI WR8 3.0 2011 Ford Abu Dhabi Castrol Fiesta WRC RTR

is deze auto voor deze prijs de moeite waard?
of toch €50,- erbij leggen en de kyosho DRX nitro kopen?
Kyosho 1:9 DRX Kyosho Demon Syncro KT-200

zelf vind ik de HPI mooier, maar ziet er naar mijn idee ingewikkelder uit.
hij zal bij mij alleen voor asfalt gebruikt gaan worden, en mij leek de schaal "1/8" wel mooier om te rijden dan een 1/10 omdat ik ook de traxxas slash heb.

alvast bedankt.

Het chassis van de DRX (DTX, DBX en nog wat benamingen) is erg doordacht. Alle 4 de wielen maken gebruik van een dezelfde ophanging en dus onderdelen waardoor je een minimale voorraad aan reserve delen nodig hebt.

Daartegen vind ik de motoren van HPI weer beter, die van Kyosho zijn niet slecht maar de carburateur van de Kyosho's zijn niet de beste.

HPI is inderdaad wat 'omslachtiger' gebouwd dan de Kyosho. De HPI heeft bij het bouwen meer 'piefjes en palletjes' dan de Kyosho. Maar het is een heel leuke, stevige auto welke echt qua kwaliteit en plezier één op één te vergelijken is met de Kyosho.
De Kyosho is iets doordachter qua opbouw.

Beide auto zijn erg leuk en erg goed vergelijkbaar, dus je moet je eigen smaak (en portemonee) de keuze laten maken...

Beide zijn erg leuk om te rijden, beiden zijn aanraders in hun klasse; maar met 50 euro koop je ook wel leuke 'goodies' als brandstof, oplader of accessoires..

oke,
ik was eigenlijk direct verliefd op de hpi, maar dat was meer de body,
verder heb ik nog de vraag of body's voor de hpi wel verkrijgbaar zijn...
andere soorten bijvoorbeeld?:?

kiezen zal dus nu niet moeilijk zijn....waarschijnlijk toch de HPI.

Handig filmpje, zien er beide mooi uit.
Al is de keuze al gemaakt. Het zal de hpi worden.
Maar hoe zit het eigenlijk met body s?

Back