robert14
Forum veteraan
ik ben op zoek naar een goedkope lader zodat ik noet elke keer zit met lossestekkerladers. ik heb er al 1 in geedachten, deze:
Laadstroomsterkte instelbaar 0,5/1 A
Voor 2 - 10 cellen
Deze laadadapter overtuigt door het enorme vermogen en de veelzijdige gebruiksmogelijkheden. U kunt uw 2 - 10-cellige NiCd- of NiMh-accu´s met 500 of 1000 mA snel opladen en bedrijfsklaar maken voor de volgende ronde. Dankzij de meegeleverde voedingsadapter is het aansluiten van verschillende accu´s op de oplader in een handomdraai gebeurd.
Uitvoering:
Delta piek-uitschakeling
Veiligheidstimer tegen overladen
Snellaadfunctie
Ontladingsfunctie
Druppellading.
Technische specificaties:
Bijpassende accu: NiCd, NiMH
Voor cellenaantal: 2 - 10
Max. laadstroom: 1 A
Ontladingstroomsterkte: 300 mA
Oplaadkanalen/-schachten: 1
Voedingsspanning: 230 V/50 Hz
Afm.: (lxbxh) 122 x 76 x 60 mm.
Omvang levering:
Oplaadkabel met Tamiya-bus
5,5 mm busstekker
Aansluitkabel met krokodilklemmen.
het gaat mij niet zo zeer om de laadsnelheid maar dat ik al mijn accu's op 1 lader kan opladen, heeft iemand ervaring met deze lader?? als je nog een andere goede weet binnen mmijn budget kan je die ook noemen.
alvast bedankt

Laadstroomsterkte instelbaar 0,5/1 A
Voor 2 - 10 cellen
Deze laadadapter overtuigt door het enorme vermogen en de veelzijdige gebruiksmogelijkheden. U kunt uw 2 - 10-cellige NiCd- of NiMh-accu´s met 500 of 1000 mA snel opladen en bedrijfsklaar maken voor de volgende ronde. Dankzij de meegeleverde voedingsadapter is het aansluiten van verschillende accu´s op de oplader in een handomdraai gebeurd.
Uitvoering:
Delta piek-uitschakeling
Veiligheidstimer tegen overladen
Snellaadfunctie
Ontladingsfunctie
Druppellading.
Technische specificaties:
Bijpassende accu: NiCd, NiMH
Voor cellenaantal: 2 - 10
Max. laadstroom: 1 A
Ontladingstroomsterkte: 300 mA
Oplaadkanalen/-schachten: 1
Voedingsspanning: 230 V/50 Hz
Afm.: (lxbxh) 122 x 76 x 60 mm.
Omvang levering:
Oplaadkabel met Tamiya-bus
5,5 mm busstekker
Aansluitkabel met krokodilklemmen.
het gaat mij niet zo zeer om de laadsnelheid maar dat ik al mijn accu's op 1 lader kan opladen, heeft iemand ervaring met deze lader?? als je nog een andere goede weet binnen mmijn budget kan je die ook noemen.
alvast bedankt