goedkope ladenr?? max 20 euro, iemand tips?? :D

robert14

Forum veteraan
ik ben op zoek naar een goedkope lader zodat ik noet elke keer zit met lossestekkerladers. ik heb er al 1 in geedachten, deze:

232622_LB_00_FB.EPS.jpg

Laadstroomsterkte instelbaar 0,5/1 A
Voor 2 - 10 cellen
Deze laadadapter overtuigt door het enorme vermogen en de veelzijdige gebruiksmogelijkheden. U kunt uw 2 - 10-cellige NiCd- of NiMh-accu´s met 500 of 1000 mA snel opladen en bedrijfsklaar maken voor de volgende ronde. Dankzij de meegeleverde voedingsadapter is het aansluiten van verschillende accu´s op de oplader in een handomdraai gebeurd.

Uitvoering:
Delta piek-uitschakeling
Veiligheidstimer tegen overladen
Snellaadfunctie
Ontladingsfunctie
Druppellading.

Technische specificaties:
Bijpassende accu: NiCd, NiMH
Voor cellenaantal: 2 - 10
Max. laadstroom: 1 A
Ontladingstroomsterkte: 300 mA
Oplaadkanalen/-schachten: 1
Voedingsspanning: 230 V/50 Hz
Afm.: (lxbxh) 122 x 76 x 60 mm.

Omvang levering:
Oplaadkabel met Tamiya-bus
5,5 mm busstekker
Aansluitkabel met krokodilklemmen.

het gaat mij niet zo zeer om de laadsnelheid maar dat ik al mijn accu's op 1 lader kan opladen, heeft iemand ervaring met deze lader?? als je nog een andere goede weet binnen mmijn budget kan je die ook noemen.

alvast bedankt

hoi,
ik heb die lader, ik vind 'm wel fijn. Mijn Intellect 3600 mAh accu is er best wel snel mee opgeladen. Je kan er ook mee ontladen, handig voor NiCd accu's

Robbe Power Peak 400 misschien, kost rond de 25 euro, is volledig delta peak, instelbaar van 100mA t/m 5A maar vereist wel een 12v voeding.

maar die lader die ron heeft is 12 euro en dan komen er nog verzendkosten overheen. ik kan die eerste genoemde lader kopne bijons in de buurt voor 12.95, dus ik denk dat ik mar voor die ga, ik heb wel een aparte lipolader dus dat ik geen probleem :D

Back