Goedkope lipo's !

• Topicstarter Topicstarter Simba
  • Startdatum Startdatum
S

Simba

Guest
Ik heb zo juist een Lipo pakket bij RcHobby-online.nl gekocht. 3cellig en 2200 mAh voor €35,- . Dit is spot goedkoop. Ik ga er denk ik nog een paar bestellen voor die prijs . Ze hebben ook andere pakketjes. Het is misschien een tip! :D :D :D

Die 230V 2s/3s Lipolader voor 6.50 euro is in ieder geval spotgoedkoop... maar ja...wat kan je ervan verwachten?

Toch op z`n minst dat hij jouw lipo`s laad :D

Ik vind wel dat hij automatisch moet afslaan.

Rhelie zei:
Ik vind wel dat hij automatisch moet afslaan.
Dat vind ik ook! Maar vind hij dat ook? :lol: Voor 6.50 euro is dit natuurlijk niet snel een miskoop...maar als die afslag niet altijd even correct functioneerd kan dat het, met het oog op overladen, wel worden natuurlijk.....

Lipo laders die niet 'zelf afslaan', zijn geen lipo laders. De cel zorgt er immers min of meer zelf voor dat er (hoegenaamd) geen stroom meer loopt, als de cel helemaal vol is.

op de lipo's ziten die lekker kleine dunne stekkertjes die zo smelten bij hooge stromen en ik mag toch verwachten dat met 2000mah je hooge stroomen kunt trekken.
maar die stekkertjes zegen dus meteen van niet en als je die laders koopt moet je ook nog eens de stekkers er af knippen want dan kan je goud contact stekkers er aan gooien net zo aan de lipo's
en dan is het nog maar af wachten wat de kwaliteid van de accu's is

marco bosch zei:
op de lipo's ziten die lekker kleine dunne stekkertjes die zo smelten bij hooge stromen en ik mag toch verwachten dat met 2000mah je hooge stroomen kunt trekken.
maar die stekkertjes zegen dus meteen van niet en als je die laders koopt moet je ook nog eens de stekkers er af knippen want dan kan je goud contact stekkers er aan gooien net zo aan de lipo's
en dan is het nog maar af wachten wat de kwaliteid van de accu's is

marco,
lees aub je postings na.
dank

Anders stel je je even aan zeg....:roll:...een taalkundig hoogstandje is de post inderdaad niet (hoeft ook niet, we zijn modelbouwers, geen taalpuristen) maar wou je nu zeggen dat je helemaal niks kan opmaken uit de post van Marco?

Dat 'gezeur' (sorry, kan het niet anders noemen) over taal ook altijd.... :|

Steven heeft volkomen gelijk.

De overdrijving , in dit geval "taalpuristen" en 'gezeur' is een, vaak als laatste redmiddel, veel gebruikte stijlfiguur om terecht gemaakte opmerkingen in het belachelijke te trekken.

Jammer, maar daar trap ik niet in.

Ik kan me voorstellen dat iemand die zelf kans ziet 'functioneert' op een 'd' te laten eindigen, een lans wil breken voor tenenkrommend taalgebruik. :rolling:

Het proberen te ontcijferen van de gewraakte tekst laat zich nog het best vergelijken met het proberen te verstaan van gesproken woord in de onmiddellijke nabijheid van een pneumatische drilhamer.

Iedereen die van dit forum gebruik maakt heeft via zijn computer toegang tot een vorm van spellingscontrole. Wie, na aanmerkingen op zijn slecht leesbare postings, consequent gebruik van voornoemd hulpmiddel weigert, getuigt mijns inziens niet van veel respect voor zijn potentiële lezers....

:wink:

Grappig dat je dat zegt....in het belachelijke....wie is hier nu bezig om mensen tot aan het belachelijke toe (d/t) te betrappen op een taalfout?

Maar laten we maar weer ontopic gaan:

:ontopic:

De 2200 lipo's zijn van een vorige generatie, daarom zijn ze zo goedkoop.
Die dingen worden nu gedumpt.
belastbaarheid 9/10C.
Trouwens.. echt goedkoop is nu ook weer niet, ik weet cellen, OK, 1800 Mah 11.1 V belastbaar 10 C voor 24 euro per pakketje.
De "nieuwe" generatie is met 15/20 C belastbaar.

Als je nog even geduld hebt dan zakken de prijzen enorm.

De 3200 cellen (20 C continu belastbaar ) weet ik al te vinden voor 36 euro per cel, terwijl ze nu overal nog rond de 40 euro kosten.

Ja... het wordt nog wel wat met lipo's !!!!

flightsim zei:
De 3200 cellen (20 C continu belastbaar ) weet ik al te vinden voor 34 euro per cel, terwijl ze nu overal nog rond de 40 euro kosten.
En dat is een publiekelijk geheim? :roll:

Back