Ik zeg daar ook zeker niet dat hobbycity altijd de goedkoopste is. En is idd goedkoper. Maar nog steeds niks bijzonders als ik de prijzen zo bekijk...
Maar voor zoon 8,75€ meer (75,49$ zou het mij kosten) heb ik flightmax ipv merk-X 20C ipv 15C en een winkelier die ik ken en vertrouw, en waar ik al 30> bestellingen heb gedaan.
En al was het alleen om de C rating dan was dat het al waard.
Niet bijzonder omdat je verkeerd rekent bedoel je.....
2x 4000mah 3 cell 15C= 38$ inc verzenden op ebay
2X die flightmax= 75,50$ inc verzenden
75,5-38$= 37.5$=
27,43 euro!! meer.
38$= 27.8€ voor 2x die ec power lipo
75.5$= 55,23€ voor 2x die flightmax
Ofwel 1,99x zo duur en bijna 2x zo duur is veel dus dat argument gaat niet op.
Ik heb ook al zat bij hobbycity gekocht en koop er nog steeds maar dit is slechts om aan te geven dat het nog veel goedkoper kan.
Winkel kennen en vertrouwen? Als je andere geen kans geeft tja..... ik neem aan dat je bij hobbycity ook ooit voor de 1e keer besteld hebt, verder kun je op ebay veeel revieuws zien van een winkel en via paypal is alles verzekerd.
Enige punt is de C rating en merk in dit geval.
Merk? ach ja ik vind 50% goedkoper de kans waard.
En de C rating was in dit geval maar een voorbeeld er zijn ook 20C te vinden voor niet veel meer.
Maar dan nog bij hobbycity is er geen 15C.
Dus oke ja je hebt 20C maar ja die 15C is in combo met 4000mah goed voor
60A continu en 80A+ piek.
Als je kist b.v maar 45A verbruikt.... Tja dan heb ik toch echt liever een lipo voor 50%.
Want die 20C is in dit voorbeeld niet nodig.
Al bij al kan het prijsverschil zelfs met de lage prijzen van hobbycity vaak nog goedkoper en ebay kan soms leuke aanbiedingen hebben. In dit geval dus 2x zo goedkoop.
En dan hebben we het nu over meteen kopen ik had ze op opbod voor 25€, niet slecht toch.
Oja kopen op ebay = op de post.
Koop jij die flightmax nu dan sta je op backorder met -71.
Ik zeg sta open voor alles.
Want deze hobby is al duur genoeg