goedkoper alternatief voor gamebird

• Topicstarter Topicstarter Ghost_Whiper
  • Startdatum Startdatum
G

Ghost_Whiper

Guest
is er een goedkoper alternatief voor een gamebird zo ja welke en waar te koop ik heb namelijk geen trainer uitgang op mn zender fc-18 zitten

ok mooi kga hem van de week bestellen een offoad electro buggie zit er tog niet in aangezien ik weer een reparatie aan mn peugot

Zijn er nog winkels die deze verkopen?

Zou hem ook willen bestellen maar ik had graag de verzendkosten geweten. Contact opgenomen met de winkel maar nog niets gehoord.

groeten

verzendkosten onder rembours ongeveer 13 euro en vooruitbetalen is 6,20 euro dit is tpg tarief

Ik heb 'm inmiddels binnen. Lekker USB ... dus inpluggen en vliegen. Doet 't geweldig! (alleen getest met FMS)

Indien je de originele kabel van AFPDL in een andere usbpoort hebt zitten wel, zonder de originele kabel start de software niet op.
Het kan ook anders maar dat is illegaal en mag niet op forum besproken worden ;)

De fc-18 is heel makkleijk een uitgang op te maken, ook zonder de trainer uitgang.
Zelf 2 pennetjes naar een 3,5 mm walkman aansluiting toe brieien.
Van t weekend schemaatje/foto even opzoeken.

Heren, jammer dat ik geen slotjes op illigale pbtjes kan zetten :nosmile:

dan blokeer je ze toch in overleg met robert van het forum :lol:

@markie

Wordt inmiddels ook verkocht bij rctechnics zag ik net.
(btr laat dan nooit)

Had toen een joypad gekocht maar dit werkt toch niet echt schitterend. Na enkele maanden de heli microbe tijdelijk te moeten negeren begint ze toch terug te steken. En heb ondertussen dit alternatief voor een gamebird gevonden

BMI GamePilot

Kost ongeveer een 35 euro.

(Of heeft er iemand ervaring met de kabel om een zender van de carboon FP aan te sluiten op een simulator? Ben van plan om een Carboon FP te kopen en zou eventueel direct kunnen de heli kopen, met de kabel.)

Back