Goeie lader ?

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
K

KDV

Guest
hallo ik ben van plan om voor mijn nikko 1/10 met 2 accu`s : 1 nicd 1600 mah (standaard) en een 3000 mah (nimh) een lader te kopen aangezien de standaard lader nicd laadt en dat duurt 4 uur voor de normale accu en dan rij je 5 min en die laadt geem nimh, maar ik zat te denken aan deze lader :http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/...0&cachedetail=

Goed ??

als de link niet werkt dan moet je dit zoeken
Voltcraft 230 V snellader 2A

en hoe werkt dat 1-2 A enzo en mA (volgens mij laadstroom)

ja ik weet er niet zoveel over ik ben 12 :P

alvast bedankt

en hoe werkt dat 1-2 A enzo en mA (volgens mij laadstroom)

ja ik weet er niet zoveel over ik ben 12 :P

alvast bedankt
Als je hier eens in gaat lezen dan bespaart dat al veel type werk.
[FAQ] Accu's en laadtechnieken - Modelbouwforum.nl
Natuurlijk kan je altijd vragen stellen.
Jouw probleem is dat je ongeveer bij nul moet beginnen maar het went sneller als je denkt.
Ik zou even wachten met een lader kopen tot je er zelf een uit kunt kiezen die voor jouw geschikt is.;)

Laatst bewerkt:
bedankt maar ik moet toch sowieso een nieuwe lader voor de nimh accu want die standaard oplader laadt nicd het is toch niet goed als ik hem daarmee oplaadt ?

bedankt maar ik moet toch sowieso een nieuwe lader voor de nimh accu want die standaard oplader laadt nicd het is toch niet goed als ik hem daarmee oplaadt ?
nihm accus en nicd accus worden beide volgens hetzelfde princiepe geladen met delta peek dus.
nicd laders van vroeger kunnen de kleinere spanningsval van nimh meestal niet betrouwbaar detecteren en slaan daardoor soms niet op tijd af.
Andersom kan het dus wel alleen moet een nimh deltapeek lader anders ingesteld worden.
Je conclusie is dus juist.;)

Laatst bewerkt:
hongkong power...

zoek eens op imax b6... ik heb er vanavond nog 2 besteld en ben 38 euro p/st kwijt al zou ik ze per st kopen.

~40 dollar voor de lader incl verz.
~12 dollar voor de adapter incl verz.

Cheeta ik heb gekeken en die lader kost ong 70-80 euro ..
maar kunnen jullie een goeie lader adviseren ik heb ook deze gezien bij pk racing PK Model Racing FUSION NX81E VECTOR AC CHARGER
is deze goed ?

Cheeta ik heb gekeken en die lader kost ong 70-80 euro ..
maar kunnen jullie een goeie lader adviseren ik heb ook deze gezien bij pk racing PK Model Racing FUSION NX81E VECTOR AC CHARGER
is deze goed ?

dan moet je toch wat beter zoeken vrees ik?
B6 7.4V-22.2V 2S-6S Li-Po NiMH Battery Balance Charger - eBay, Aircraft, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 07-sep-09 07:41:47 CEST)

weliswaar staat er geen imax op.. maar verder exact dezelfde lader.

maar heb jij die lipo lader dan al ?
en was die lader van pk goed

Back