Golvende beelden GoPro Hero 4 Black op Tarot 2D gimbal ?

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door Marc D, 9 okt 2016.

  1. Ben Jansen

    Ben Jansen

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    2.464
    Locatie:
    Dordrecht
  2. Marc D

    Marc D

    Lid geworden:
    24 dec 2014
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Medemblik
    Ik ben weer blij met jullie! Zelf wist ik niet waar ik het zoeken moest en vloog al een poosje met dit probleem. Hierdoor zeg maar wel gewoon geloven, maar de beelden waren altijd waardeloos. Orginele Zenmuse dempers zijn onderweg, die gaan er sowieso op. Propellors ga ik ook nog ballanceren. En als ik eens wat tijd over heb doe ik ook de motors nog eens.
     
  3. Marc D

    Marc D

    Lid geworden:
    24 dec 2014
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Medemblik
    Ik heb nou de dempers van een Zenmuse erop zitten, maar ik moet zeggen dat dit "ietjes helpt" ondanks dat ze een slag groter zijn en daardoor niet helemaal mooi passen. Maar helaas zijn de beelden nog steeds niet helemaal zuiver qua trillingen. Ik las dat als je het mee geleverde kabeltje gebruik in je GoPro, dat je de schroef die er aan de acherkant normaal in zit eruit moet halen. Maar dat heb ik al...... Zo vreemd, voorheen had ik dit probleem niet.
     
  4. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Probeer anders de originele dempers van tarot maar dan de slapste, anders moet je het toch ergens anders zoeken misschien dat het helpt als je eens wat foto's post van je film setup, hoe het een en ander bevestigd is aan je frame en hoe je kabels lopen tov je gimbal en frame, dat zou meer helpen dan een lap text
     
  5. Marc D

    Marc D

    Lid geworden:
    24 dec 2014
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Medemblik
    Hij heeft altijd al zo gehangen als dat hij nu hangt. En opeens heb ik dit probleem. Ik heb geen andere dempers van tarot, alleen degene die er al op zaten.
    [​IMG]
    De orginele armpjes waar de gimbal aan hoort te hangen heb ik er nooit bij gekregen. Dus ik heb ze maar besteld.Misschien een idee om de firmware te upgraden ?
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Toch raar dat je het nooit hebt gehad en nu wel, is je setup veranderd dan?
     
  7. Marc D

    Marc D

    Lid geworden:
    24 dec 2014
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Medemblik
    Nope, setup is niet veranderd. Ik ga morgen even de firmware updaten ( op dit tijdstip worden ze hier gek van de Naza die elke keer opstart ). Ook heb ik een video op youtube gevonden die het e.e.a. aanpast wat trillingen veroorzaakt. Ik ben benieuwd.
     
  8. wim62

    wim62

    Lid geworden:
    7 apr 2012
    Berichten:
    438
    Locatie:
    Arnhem
    Wat het ook kan zijn , dat zie ik op de foto , dat je 5 dezelfde motors hebt en een andere .
    Dat kan ook de oorzaak zijn .
     
  9. Marc D

    Marc D

    Lid geworden:
    24 dec 2014
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Medemblik
    Ik ben nu bezig met de ZYX-BMGC Brushless Motor Gimbal Software, firmware upgraden ging goed. Nu wil ik de standaard GoPro config terug zetten. Maar op het moment dat de software draait, en ik zet power op de hexa "ZYX-BMGC Brushless Motor Gimbal Software werkt niet meer".

    Heel frustrerend dit. Het ligt niet aan mijn computer, aangezien ik exact hetzelfde probleem ervaar op een andere computer.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016
  10. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Wat wim zegt: ik zag het in de gauwigheid niet maar ik vermoed dat je 1 ( rode dji) motor het probleem is, de zwarte zijn van de nieuwere setup ( propulsion set van dji) de rode is een standaard v1 dji motor, vlieg altijd met dezelfde motoren en dezelfde regelaars. Anders zou ik het ook niet weten, ik vermoed niet dat het software matig is aangezien het heeft gewerkt, de motor kan zig opeens anders gaan gedragen door verhitting of andere invloeden, de software van je gimbal niet, ik vlieg al jaren met zenmuse en vlieg nog steeds met dezelfde software ook als naza assist zegt dat er een nieuwe firmware is voor de zenmuse doe ik dit niet, ik ben van mening: als het werkt niet aan klooien maar vliegen
     
  11. Marc D

    Marc D

    Lid geworden:
    24 dec 2014
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Medemblik
    De zwarte lijn van DJI2212/920KV zijn haast niet meer te krijgen. Daarom nam ik destijds maar een rooie G-Sun.

    Het nadeel is dat ze er nog wel zijn, maar dan als set :(
    Maar ik zal het toch maar proberen.

    (EDIT: nu ik er eens goed over nadenk....... Toendertijd dat ik de rode motor plaatste had ik wat problemen met de draad die erop gesneden was. Zelf had ik de draad opnieuw gesneden, maar dit zou misschien inderdaad voor wat vibratie of onbalans kunnen zorgen. Nieuwe set motoren van DJI gevonden bij TopRC.nl Toch maar besteld. Want op deze manier is het onmogelijk mooie beelden te schieten.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016
  12. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Kijk goed bezig je zal zien dat het dan beter is
     
  13. lucbis

    lucbis

    Lid geworden:
    10 mrt 2014
    Berichten:
    1.001
    Locatie:
    Brielle Zuid Holland
    Als je weer gaat vliegen en filmen ff filmpje plaatsen
     
  14. Dylanosaurus

    Dylanosaurus

    Lid geworden:
    8 jan 2015
    Berichten:
    203
    Locatie:
    Belgiƫ, Gent
    Probleem nu opgelost? Wil de oplossing wel weten
     

Deel Deze Pagina