google chrome

Ik krijg sinds vandaag een foutmelding als ik met google chrome het forum bezoek, dacht eerst dat het aan mijn laptop lag, maar heb nu een andere laptop in gebruik en daar krijg ik dezelfde foutmelding bij chrome.

"waarschuwing: het bezoeken van deze site kan u computer beschadigen"
De website op www.modelbouwforum.nl bevat elementen van de site mbfstorage.net, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor mbfstorage.net.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.

Wie weet waar dit aan ligt ?

Ik heb het al gezien, ben er mee bezig, heb wat plaatjes op een goedkope server in amerika staan vanwege kostenbesparing, maar zo te zien is die server te pakken genomen. Ik verplaats de handel.

Robert (het is verdorie wel veel te mooi weer buiten ;-) )

ik krijg sinds vandaag weer regelmatig de volgende foutmelding:

Waarschuwing: verdachte phishingsite!
De website op www.onesite.com is volgens meldingen een phishingsite. Phishingsites proberen gebruikers persoonlijke of financiële gegevens te laten opgeven, vaak door zich voor te doen als betrouwbare instellingen, zoals banken.
Meer informatie over phishingfraude.

Een fout melden

Back