GoolRC G90 Pro - Brushless Micro FPV Quad with OSD :) - REVIEW

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door DutchRC, 14 aug 2017.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    yep.. ik heb wederom een micro FPV quadje binnen :) Deze keer echter geen Eachine. Persoonlijk had ik nog niet eerder van GoolRC gehoord, maar voor alles is er een eerste keer ;) Deze werd mij aangeboden op een moment dat ik wel een Beetje genoeg had van die 'flips of d**th', dus ben benieuwd of deze nieuwe quad daar Geen last van heeft :)

    Linkje naar de quadcopter: GoolRC G90 Pro, micro FPV Quad - BNF
    en Mocht je em willen bestellen, dan wil je de 7380J kortings-coupon gebruiken..
    ik krijg geen commisie over verkopen oid..

    Deze eerste video is in feite een volledige review, maar ik post later nog updates over de quad..



    Specifications:
    Wheelbase: 90mm
    Frame material: carbon fiber
    Flight controller: F3 with embedded OSD (not an Omnibus)
    ESC: 12A x4
    Motor: 1104 8000Kv! (brushless offcourse)
    Lipo: 450mah 2S (1 included)
    Propellor 1935 x5
    Camera: Cmos AIO
    VTX: 25mW 48 channel
    Receiver: FrSky D8
    Spare propellors: Yes - 1 set
    Prop guards: Yes
    OSD: Yes (with PID tuning via FPV-feed)
    Telemetry: No
     
  2. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa :)

    een kleine update / longer-term-review van deze G90 Pro deze keer.. Ik heb inmiddels een aanzienlijk aantal (+/- 25) vluchten op 3S ermee gedaan.. Bij deze mijn bevindingen :)



    Ik heb de D's iets verhoogd trouwens, maar misschien moeten die nog Iets omhoog...
     
  3. Josessers

    Josessers

    Lid geworden:
    19 sep 2011
    Berichten:
    46
    Locatie:
    Oldenzaal
    Heb inmiddels ook wat goolrc spullen besteld en ontvangen. Ziet er naar uit dat het een private label verkoopkanaal is. Dus geen fabrikant.
     
  4. DutchRC

    DutchRC Guest

    Dat lijkt me wel te kloppen inderdaad. Dit geldt eigelijk wel voor heel veel Chinese 'merken'..
     
  5. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Deze is/was ook te koop als Eachine XFX90. Vliegt prima, ik had wat rimpels in het beeld met standaard props, die ook vrij breekbaar zijn. Nu met HQ Prop 3-blads veel strakker beeld. Standaard accu is niet zo super, ik vlieg nu met Tattu 2S 450mAh. Ruimschoots 3 minuten incl. acro, en met prop guards er nog op.
     
    DutchRC vindt dit leuk.
  6. DutchRC

    DutchRC Guest

    Deze word inderdaad onder verschillende 'labels' verkocht, al betekend dat niet Altijd dat de quad dan helemaal het zelfde is.. Zo'n label kan bij de fabrikant verschilllende confoguraties specificeren.
    Deze komt duidelijk uit een andere fabriek dan bv de Eachine Aurora quadjes. Hij vliegt veel beter / geen vreemde problemen :)
     
  7. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Aurora serie gebruikt de Omnibus, XFX90 en G90 Pro gebruiken de FlyColor. Wel 1 nadeel aan die FC, OSD is niet in te stellen via BetaFlight configurator.

    Om het nog verwarrender te maken, TransTEC heeft ook een Aurora 90, die overigens in niets lijkt op de Eachine Aurora 90.
     
  8. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Vliegt ook prima met GemFan 2035-4 props
     

Deel Deze Pagina