GOPRO Hero 2 op Paraglider

GOPRO Hero 2

Vandaag de GoPro Hero 2 op mijn Paraglider Trike gemaakt.
En nu maar wachten tot dat de sneeuw weg is.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
staat dit niet wat in een verkeerd deeltje van het forum?
maar dat even ter zijde.... doet dat ding niet geweldig veel met je CG? of is dat niet belangrijk met een zeil erboven?

erg mooi, zo'n camera!!

Persoonlijk zou ik hem andersom monteren, hoef ik niet 10 minuten lang naar hetzelfde plastic gezicht aan te kijken...:rolleyes:

CG

Ja waar valt dit onder, goeie vraag voor mij is het een gemotoriseerde zwever.

Wat de CG betreft, het ophangpunt is verstelbaar.

staat dit niet wat in een verkeerd deeltje van het forum?
maar dat even ter zijde.... doet dat ding niet geweldig veel met je CG? of is dat niet belangrijk met een zeil erboven?

Camera

Uiteraard kan de camera draaien, en zelfs naar boven gericht worden, naar het prachtig scherm.
En naar drie vluchten hem je voldoende beeldmateriaal voor een mooie film te maken.

erg mooi, zo'n camera!!

Persoonlijk zou ik hem andersom monteren, hoef ik niet 10 minuten lang naar hetzelfde plastic gezicht aan te kijken...:rolleyes:

Een paraglider wordt op dit moment gedefinieerd als een 'zweeftoestel zonder starre hoofdstructuur'
Waar de paramotor onder moet vallen is in Nederland tot op de dag van vandaag onderwerp van discussie.
Het hoort helemaal nergens bij en dat is ook de reden dat er bijna geen legale start en landingsplekken voor te krijgen zijn.

Laten we de modelparamotor maar beschouwen als een 'gemotoriseerd zweeftoestel zonder starre hoofdstructuur' en een plaatsje bij de zweefvliegtuigen gunnen..

Groet, Patrick

ps mooi model van de FB BulliX trouwens...!

Back