Gopro Hero+Silver hulp gevraagd

Hallo,

Ik weet niet ofdat ik in het juiste topic zit maar Anyway dan hoor ik dat wel van de Moderator.......

Ik heb enig hulp nodig en ben noagal een leek met video opnames.

Ik heb een Gopro Hero+ Siver edition en een Youtube account.
Nu wil ik de gemaakte filmpjes met de Gopro uploaden naar mijn account en dat is niet het probleem....
Ik wil van de gemaakte filmpjes HEEEEEL eenvoudig het geluid weg werken wat er ook bij komt te staan met opnemen en de film wat inkorten want deze zijn behoorlijk lang en met onzinnige beelden erbij die ik niet hoef te zien

Dus mijn vraag: is er een software die op een EENVOUDIGE en MAKKELIJKE manier te gebruiken is om dit te doen?

Ik ben hierin een LEEK en zou graag stap voor stap een beetje hulp kunnen gebruiken om de filmpjes "bewerkt" met een leuk muziekje eronder op mijn youtube kanaal willen plaatsen.

KAN iemand mij hier op eenvoudige wijze mee helpen en weg wijs te maken in de camera bewerkings software die voor een LEEK als ik te gebruiken is???
Nu zit er bij Gopro wel een software pakketje maar daar kom ik helemaal niet uit...

Graag uw hulp gevraagd

Bedankt,
Jeroen

Kan hier gepost worden of via PM

Misschien met windows moviemaker en een audio programma, dan kom je een heel eind.

google is dan even je beste vriend

En gopro heeft ook een eigen video-editor, waar ook het 1 en ander mee kan, maar windows moviemaker wijst zichzelf redelijk.

Het zal misschien aan mijn computer liggen maar heb inderdaad 5x het software pakket van windows movie maker geinstalleerd en geprobeerd maar bij mij op mijn laptop met win 7 werkt het niet
Software geinstalleerd en dan een filmpje die ik op de harde schijf heb staan geimporteerd en na een half uur nog niet verder gekomen en krijg steeds de melding duurt te lang

Dus na een aantal x dit te hebben geinstalleerd en er weer af gehaald te hebben ben ik er ff klaar mee
Het zal wel aan mijn laptop liggen....
Ga nog eens verder zoeken op het www ofdat er een simpele software te verkrijgen is(in het nederlands) en ook mijn laptop even gereset kijken ofdat het inderdaad daar aan ligt met windows 7

Gr
Jeroen

Tsja.. laptop heeft vaak niet een heel erg snelle HD en beperkt geheugen. Kan zijn dat het wat te zwaar is voor de LT. Je kunt nog eens proberen vanaf een USB stick of SD kaart. In sommige gevallen zijn die sneller dan je HD.

VideoPad Video Editor
(volgens mij ook gratis)

en idd MovieMaker
(standaard software)

deze 2 programma's heb ik op Windows 8
en kan filme vertoonen, inkorten en van snellheid veranderen,
niet het comfortabelste aan programmas, maar voor mij genoeg
(en ook voor mijn portemonaaie goed, ha ha)

Groet
Uwe

Nou Ik heb Movie maker nu 6x geprobeerd en telkens met importeren van de video opname duurt het erg lang(zowel van de harde schijf als rechtstreeks vanuit de Gopro) en het systeem loopt vast,denk dat het toch te maken heb met mijn laptop van 2 jaar oud met Win 7 erop:rolleyes:

Heb ook inderdaad naar die Gopro software gekeken maar dat is erg omslachtig voor mij als leek..:(

Ik ga inderdaad ook nog Video Pad Editor en Virtual Dub bekijken....kijken ofdat werkt anders maar niet:bad-words:

Bedankt voor jullie feedback

Jeroen

Video importeren duurt inderdaad lang. Weet je zeker dat het systeem vast loopt?

Volgens mij wel....want een film die ik geschoten heb van 1,04Gb duurt zeker een half uur en dat is denk ik te lang (met windows moviemaker)
Ik heb nu VideoPad Editor ge installeerd en daar kan ik wel gewoon mijn films importeren maar dit is voor de rest acrabadabra, dus ligt niet aan mijn systeem denk ik.
Gaan weer eens windows movie maker er op zetten....want Via Gopro software lukt het niet das te omslachtig en via Video Pad Editor is het ook erg omslachtig hoe dit in het engels werkt...net als Virtual Dub....
Nogmaals ik ben een leek in dit gebeuren

vergis je niet in hoe zwaar een film bewerken eigenlijk voor een pc is...
daarom zie je in de meeste laptop recensies etc waar hij voor geschikt is, met gamen/filmbewerking als zwaarste opties.

een laptop van 2 jaar oud zegt dan nog niet veel.. is hij toendertijd high end gekocht (snelste van snelste) of "gewoon" een internet laptop..

Op zich moet het zowieso wel gaan. maar kan lang duren...
ik heb hier een 3d tekenprogramma, wat voor een hoog resolutie plaatje een kwartier of langer aan het rekenen is..
en die computer is niet mis.. en dan gaat het om 1 plaatje, filmpje zijn er heel wat meer.

Ik heb zowel filmpjes gemaakt met moviemaker en met gopro studio en moet zeggen dat die veel simpeler is. Staan voor gopro studio genoeg simpele tutorials online op YouTube. Eerste scherm importeer je de filmpjes en knip je eruit wat je wilt hebben, converteer je naar een bewerkbaar formaat. Volgende scherm kun je gaan monteren, geluid eruit halen etc. Laatste optie sla je je bewerkte filmpje op.

Back