Gopro Hero+Silver hulp gevraagd

Hallo,

Ik weet niet ofdat ik in het juiste topic zit maar Anyway dan hoor ik dat wel van de Moderator.......

Ik heb enig hulp nodig en ben noagal een leek met video opnames.

Ik heb een Gopro Hero+ Siver edition en een Youtube account.
Nu wil ik de gemaakte filmpjes met de Gopro uploaden naar mijn account en dat is niet het probleem....
Ik wil van de gemaakte filmpjes HEEEEEL eenvoudig het geluid weg werken wat er ook bij komt te staan met opnemen en de film wat inkorten want deze zijn behoorlijk lang en met onzinnige beelden erbij die ik niet hoef te zien

Dus mijn vraag: is er een software die op een EENVOUDIGE en MAKKELIJKE manier te gebruiken is om dit te doen?

Ik ben hierin een LEEK en zou graag stap voor stap een beetje hulp kunnen gebruiken om de filmpjes "bewerkt" met een leuk muziekje eronder op mijn youtube kanaal willen plaatsen.

KAN iemand mij hier op eenvoudige wijze mee helpen en weg wijs te maken in de camera bewerkings software die voor een LEEK als ik te gebruiken is???
Nu zit er bij Gopro wel een software pakketje maar daar kom ik helemaal niet uit...

Graag uw hulp gevraagd

Bedankt,
Jeroen

Kan hier gepost worden of via PM

Misschien met windows moviemaker en een audio programma, dan kom je een heel eind.

google is dan even je beste vriend

En gopro heeft ook een eigen video-editor, waar ook het 1 en ander mee kan, maar windows moviemaker wijst zichzelf redelijk.

Het zal misschien aan mijn computer liggen maar heb inderdaad 5x het software pakket van windows movie maker geinstalleerd en geprobeerd maar bij mij op mijn laptop met win 7 werkt het niet
Software geinstalleerd en dan een filmpje die ik op de harde schijf heb staan geimporteerd en na een half uur nog niet verder gekomen en krijg steeds de melding duurt te lang

Dus na een aantal x dit te hebben geinstalleerd en er weer af gehaald te hebben ben ik er ff klaar mee
Het zal wel aan mijn laptop liggen....