gopro karma topic

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
B

bzb

Guest
mooi spulletje, vooral de cam, ben op zoek naar de beste luchtfoto's voor de laagste prijs en de gopro 5 lijkt me meer capabel dan de dji adv/pro cam, mar ik zal nog even afwachten op echte beelden ervan.

het mindere bereik en wat minder vliegfuncties neem ik graag voor lief

edit, hihi net de beelden eruit gezien, hou hem maar gopro :)

https://shop.gopro.com/EMEA/karma

Laatst bewerkt door een moderator:
Net een recensie/vergelijk gezien op YT. Insteek van GoPro is breder: sporters, ATB's, skiërs etc. Iets minder kwaliteit, flexibeler dmv inklaptechniek en multi-use van de cam. DJI en andere leveranciers steken iets hoger in voor de gebruikers die niet direct sport koppelen aan het gebruik van de drone.

Even daargelaten dat NIEMAND echt de Karma getest heeft op YT Casey Neistat na. Alles is via de beelden en specs van de Karma en hear say.

de insteek is dus uiteindelijk smaller :) portable maar de rest alles minder. hoe krijgen ze het ook voor elkaar om hem voor de actieve sporter in te zetten maar geen follow me functie aanbieden, zit je dan op je fiets met de controller te sturen.

daarnaast is 4k filmen niet mogelijk zonder fish eye omdat het softwarematig linear maken niet werkt op die resolutie

hoe dan ook hij kan nu al van mij de boom in, dji komt ook met een opklapbare drone binnen een week ofzo maar deze wordt gepromoot als selfie drone dus verwacht daar ook weinig van. voorlopig vlieg in nog met de phantom 3

Laatst bewerkt door een moderator:
de insteek is dus uiteindelijk smaller :) portable maar de rest alles

dji komt ook met een opklapbare drone binnen een week ofzo maar deze wordt gepromoot als selfie drone dus verwacht daar ook weinig van. voorlopig vlieg in nog met de phantom 3

Dji selfiedrone?, waar haal je dat uit?.
We zullen het pas volgende week weten, maar al duidelijk is uit de zeer gedetailleerde foto's dat er dezelfde technieken inzitten als de P4, een cam met dezelfde gimbal mogelijkheden als de p4 en verschillende prijs configuraties die waarschijnlijk duiden op een 'standaard' type config met 2.4 en 5.8ghz en een dure van $1200 dat waarschijnlijk duid op een lightbridge.
Kortom, een lightbridge versie met 5km bereik als selfiedrone lijkt me niet.

Ik ben zelfs en beetje verast door de karma, heel andere doelgroep maar best goed uitgevoerd. Ziet er stevig uit, makkelijk te vervangen onderdelen, hele simpele bediening, precies voor de doelgroep goed, en briljant de karma stick. De beelden moeten nog komen, naast caseys zijn er ook andere beelden te vinden en die zijn echt niet fraai (trillingen) dus ben echt benieuwd wat er van komt als de karma te verkrijgen is.
Niet voor mij, ik bouw zelf en voor de foto/film dji maar kijk met belangstelling naar alle andere machines op de markt en karma gaat echt een plaats krijgen.

Back