Gordijntjes voor in je truck

hallo allemaal

ik heb in mijn internet speurtocht naar leuke en handige "dingen" voor mijn truck een site gevonden waar je kant en klare gordijntjes voor je truck kunt bestellen, zowel voor de zijraampjes, de voorruit en voor het bed, misschien vinden jullie dit ook wel wat.

Curtains Petite

zien er best wel goed uit dacht ik zo

hallo allemaal

ik heb in mijn internet speurtocht naar leuke en handige "dingen" voor mijn truck een site gevonden waar je kant en klare gordijntjes voor je truck kunt bestellen, zowel voor de zijraampjes, de voorruit en voor het bed, misschien vinden jullie dit ook wel wat.

Curtains Petite

zien er best wel goed uit dacht ik zo

hallo

voor die prijs wil ik ze wel maken
allee mijn vrouw

mvg

tja , en er bestellen vanuit de euro zone is niet simpel , ze aanvaarden geen euros , zelfs niet met overschrijving of paypall. ik heb het ook geprobeert .
ze doen alleen maar moelijk . dus zal ik er wel laten maken door de vrouw van bred last ;-)

tja , en er bestellen vanuit de euro zone is niet simpel , ze aanvaarden geen euros , zelfs niet met overschrijving of paypall. ik heb het ook geprobeert .
ze doen alleen maar moelijk . dus zal ik er wel laten maken door de vrouw van bred last ;-)

yup
geen probleem
en is geen grap
kom eens af om de maat te nemen en kluer te bespreken
eveneens u zetels bekleden
dat is ook mogelijk
en we gaan maar door he

mvg

ja geert zou het je gunnen hoor , en ik vertrouw op de kwaliteit die jullie leveren , maar aangezien het voor mij een bakje naft kost om tot bij jullie en terug te geraken . worden ze ook wel kostelijk , dus ik ga ons moeder wel eens aan het wer zetten!
maar toch bedankt.

uhm taz.. paypal zet het zelf om naar ponden...

ze staan ook op ebay.co.uk

Back