hey allemaal, ik heb een probleem met de staart van mijn goblin 700 kse, ik heb er nu 10 vluchten mee gedaan en de staart is perfect bij pitch pumps en maneuvers, hij blijft goed strak bij alles dat ik doe (3d) enkel als ik een grote looping maak en hij komt met volle snelheid naar beneden dan slaat hij met zijn staart op en neer, vrij hard.. bij het afremmen van de looping lijkt het alsof hij harder gaat slaan. ik heb de harde dampeners (c) er inzitten die bij de kit bijgeleverd zaten en 3shims. headspeed heb ik nog niet nagekeken (misschien kan ik het erges berekenen?) alles is standaard van pully's.
maingain van de cyclic staan ondertussen op 23, het slagen van de staart lijkt beter te zijn dan op 30gain maar mits ik overal veel lees dat de meeste kse 700 rond de 30 zitten durf ik niet meteen lager gaan dan 23.
Setup:
kosmik 200 governor 82% flat curve
msh brain fbl unit
futaba R6008HS
scorpion HK 4525-520Kv ultimate (19t pulley)
MKS HBL850 x 3 cyclic
HBL880 x 1 X8 tail
alles is goed ingevet en in ratemode getrimd enzo. alles hoord te zijn zoals het moet zijn mechanisch voor zover ik weet.. moest ik wat informatie vergeten zijn vraag je het maar.
maingain van de cyclic staan ondertussen op 23, het slagen van de staart lijkt beter te zijn dan op 30gain maar mits ik overal veel lees dat de meeste kse 700 rond de 30 zitten durf ik niet meteen lager gaan dan 23.
Setup:
kosmik 200 governor 82% flat curve
msh brain fbl unit
futaba R6008HS
scorpion HK 4525-520Kv ultimate (19t pulley)
MKS HBL850 x 3 cyclic
HBL880 x 1 X8 tail
alles is goed ingevet en in ratemode getrimd enzo. alles hoord te zijn zoals het moet zijn mechanisch voor zover ik weet.. moest ik wat informatie vergeten zijn vraag je het maar.