GP 3300 sub-c cellen inkopen

Oscar

verslagschrijvers
Ik ben bezig een leverancier te vinden voor een aantal GP3300 cellen.

Als de prijs scherp genoeg is ga ik voor een aantal clubleden inkopen.

Het gaat mij om niet geselecteerde niet gematchte losse sub-c cellen.

Heeft iemand nog tips ?

even GP zelf een mail sturen ? :D die verkochten ook altijd los via de site tot voorkort, dus misschien ook wel per bvb 50 of 100 (geen idee aan wat voor aantal je zat te denken)

Anders even iemand vragen met eeen makro pasje, best kans dat die ze ook verkoopt voor minder dan normaale winkels.

Ik denk dat bij veel mensen het er toch vanaf hangt of het veel goedkoper word of niet

en de gepushte en gematchte cellen zijn merkbaar krachtiger ;) maar als dat niet uit maakt......

Als je veel besteld is er misschien nog wel wat te regelen met ze. Je kan het in ieder geval proberen dan betaal je nog minder :)

ik ben echt al hele tijd bezig geweest met GP om voor een leuk prijsje in te kopen.Maar helaas zal dat in NL niet gaan lukken voor minder dan in duitsland.
Dus denk dat je je zoektocht hier in NL zal moeten staken, en echt bij bijv Hopf zal moeten bestellen.

Ik heb dat ook geprobeerd in België, maar ik kan op die manier enkel aan de industrïële cellen graken (die groene sub c van 3000Mavr 4,18),en (4/5 2000Mah vr 2,88).
Bij afzonderlijke cellen komt er een irb bijdrage van 0.12395/cel wat het minder interesant maakt. Hiervoor moet je der al snel 100 kopen.

der kruipt al snel een hoop tijd in om deze dingen te vinden en je moet er een btw nummer voor hebben .

Na de hele kwestie ben ik naar men plaatselijke hobby-winkel geweest die zo vriendelijk was om mij 72 schr330 te verkopen aan 4,50Eur :D

Nu heb je een idee van mijn soortgelijke zoektocht :wink:

voor 4,50 euro dat is een super prijsje hoor.

Ik ben nu 4,90 euro bij een accu grossier.

De locale handel blijft steken bij 8 euro!

Back