wimpy 6 apr 2007 #1 hey, ik ben op zoek naar een graafkraan in modelbouw met besturing , kan iemand mij hierbij helpen? groetjes wim
hey, ik ben op zoek naar een graafkraan in modelbouw met besturing , kan iemand mij hierbij helpen? groetjes wim
P poeki Guest 7 apr 2007 #2 Ik ken ze wel ze zijn verschrikkelijk duur en dan bedoel ik ook DUUR!!!! kijk maar bij www.hobmamodelbouw.nl
Ik ken ze wel ze zijn verschrikkelijk duur en dan bedoel ik ook DUUR!!!! kijk maar bij www.hobmamodelbouw.nl
Dirk Forum veteraan 7 apr 2007 #3 Wimpy, ik weet niet wat je onder een "graafkraan" verstaat ... a: een hydraulische graafmachine b: een dragline (met sleepbak) c: een kraan met knijpbak d: overige graafmachines
Wimpy, ik weet niet wat je onder een "graafkraan" verstaat ... a: een hydraulische graafmachine b: een dragline (met sleepbak) c: een kraan met knijpbak d: overige graafmachines
wimpy 7 apr 2007 #4 beste, ik zoek eigenlijk een hydraulische , een graafmachiene zoals gebruikt word voor het uitgraven van een woning ik kan op die site niets vinden van graafmachienes groetjes wim
beste, ik zoek eigenlijk een hydraulische , een graafmachiene zoals gebruikt word voor het uitgraven van een woning ik kan op die site niets vinden van graafmachienes groetjes wim
P poeki Guest 8 apr 2007 #5 Bel ze maar eens op dan hoor je het wel volgens mij staat er een met olie-druk en al schrik meer niet als je de prijs hoort. poeki ik kom er volgende week toch nog als je aangeeft wat je precies zoek zal ik het wel vragen voor je
Bel ze maar eens op dan hoor je het wel volgens mij staat er een met olie-druk en al schrik meer niet als je de prijs hoort. poeki ik kom er volgende week toch nog als je aangeeft wat je precies zoek zal ik het wel vragen voor je
wimpy 8 apr 2007 #7 beste bedankt voor de info , idd het is me allemaal te duur nogmaals mijn dank groetjes wim