Graag duidelijke topic titels!!!!! Dus niet [welke auto][HELP]en dergelijke.

Discussie in 'Electro auto's' gestart door wiebe, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebe

    wiebe

    Lid geworden:
    5 feb 2003
    Berichten:
    3.384
    Locatie:
    drenthe
    Zoals aangegeven in de topictitel .
    Plaats DUIDELIJKE topic titels .
    in plaats van hoe snel,help.welke wagen .lader??.

    hoe snel is een erevo/summit/rustler/slash.
    help wie weet waarom mijn ontvanger soms stoort.
    welke auto kiezen blits /slash /summit ./t3 .
    welke lader voor lipo accu 3s 5000mah in rustler

    Groeten wiebe.
     
  2. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    10 punten voor deze stelling ,:worship:, hoewel dat altijd al zo geweest is
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  3. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Imo gewoon elk slecht/dergelijk topic meteen op slot gooien.
     
  4. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Tja als met de faqs en sticky's leest, zou het al duidelijk moeten zijn, maar goed, het is kerst, het egenst, of sneeuwt, of weet ik veel wat de reden ook moge zijn...
     
  5. Frans Heinsbroek

    Frans Heinsbroek

    Lid geworden:
    12 jan 2005
    Berichten:
    1.133
    Locatie:
    Schiedam
    Kan er ook een functie worden ingebouwd waarbij berichten vol met spellingsfouten niet herkend worden en ook niet geplaatst ?
     
  6. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Tja, niemand leest de FAQ's. Als ik me ergens aanmeld begin ik ook niet met de FAQ's door te spitten. Als ik iets ga posten doe ik dat uiteraard wel, bij veel mensen ontbreekt dit blijkbaar.

    @ Frans, dat zou een interessante functie zijn.
     
  7. Ericjooo

    Ericjooo

    Lid geworden:
    4 mei 2006
    Berichten:
    987
    Locatie:
    Amersfoort
    Da sou jmmr sein......lach me af en toe gek, maar het is idd soms triest gesteld met de spelling van sommige vogels hier:-(

    groet,

    Eric
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
  9. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Tips om controle te behouden

    1 – Maak duidelijke regels en maak die regels duidelijk
    2 – Duidelijke consequenties
    3 – Vermijd onderhandelingen
    4 – Praat niet terug
    5 – Consequentie op consequentie
    6 – Blijf rustig
    7 – Wees consistent
    8 – “Naar redelijkheid en billijkheid”
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  10. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Deze oproep staat toch al sinds jaar en dag in de titel van het forumdeel: Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!)?
     
  11. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    2 mogelijkheden:
    - Mensen lezen het niet (wat goed zou kunnen, want ze krijgen het ook voor elkaar om een rij stickies van een halve pagina over het hoofd te zien)
    - Vriendelijk vragen helpt niet / mensen trekken zich er niets van aan.

    Vandaar mijn lijstje. Aan een aantal puntjes kan nog wel wat aandacht worden besteed.
     
  12. beksie

    beksie Guest

    steek je lijstje maar in een donkere plek.

    Ik dacht dat dit een forum was en geen ambtelijke instelling. Op mijn werk heb ik de hele dag al met regeltjes te maken. We zitten hier met mensen van 8 tot 88 en van de basisschoolscholier tot en met de advocaat.
    Als iemand een foute titel maakt doe dan niet zo moeilijk en help 'm dan(volgens mij is dat de funktie waarvoor je je hebt aangemeld moderator). En schrijffouten wat is daar nou erg aan. Vaak weet je goed genoeg wat de bedoeling is van de schrijver.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2009
  13. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Ik ben het helemaal met deze stelling eens! Persoonlijk heb ik soms moeite met forumgebruikers die maar wat raak posten, of topics aanmaken.

    Ben zelf ook niet heilig, maar een beetje verdiepen, voordat je wat vraagt (lees nieuwe topic aanmaken) kan denk ik geen kwaad.

    Kan er geen software functie ingebouwd worden die termen herkend en zodoende de term bv. "rustler" doorverwijst naar het betreffende topic?

    Even als voorbeeld. Ik ben nu een jaar actief op het MBF. Heb zelf pas 2 (algemene) topics geopend. Overige vragen zijn gesteld in het betreffende topic....of elders gevonden.

    Ik besef dat mijn relaas betrekking heeft op een kleine groep (nieuwe?) forum gebruikers. Nogmaals...ben zelf ook niet heilig. Elkaar een beetje "scherp" houden kan m.i. geen kwaad.........
     
  14. wiebe

    wiebe

    Lid geworden:
    5 feb 2003
    Berichten:
    3.384
    Locatie:
    drenthe
    beksie
    Met dit draadje wil ik juist voorkomen dat mensen niet meer geholpen worden.
    Er zijn vast mensen die dan niet eens verder lezen.
    En dat is ook niet de bedoeling.
    ps ik ben gevraagd voor deze vrijwillige aanstelling.

    Groeten wiebe.
     
  15. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    OK, dus jij vindt het prima dat men nog amper fatsoenlijk Nederlandsch kan schrijven en ook nog eens zeer gebrekkig hun vragen kunnen stellen.
    Van een 10-jarige kan ik het nog begrijpen maar van 16 jaar en ouder mag ik verwachten dat een Nederlandsch leraar zijn best heeft gedaan om goed ABN over te brengen aan zijn leerlingen. Het is gewoon triest dat MSN/SMS de Nederlandsche taal verloederd, er zijn (gelukkig) weinig mensen die het een taalontwikkeling vinden, de meeste noemen het gewoon een verkrachting. Ik ben dan ook blij dat ik geen sollicitatiebrieven hoeft in te zien, ik zou mij rot ergen en om je een idee te geven, ik heb dus ook last van woordblindheid maar ik gebruik het niet als excuus om te beroerd te schrijven.
     
  16. superboe

    superboe

    Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Berichten:
    721
    Locatie:
    middelharnis (ZH)
    helemaal mee eens of iemand nu iets verkeerd typt maakt niet uit maar die agtelukku (achtelijke voor het geval dat het niet begrepen wordt) figuren die niet normaal typen ;)daar word ik niet vrolijk van;)
     
  17. beksie

    beksie Guest

    de hoofdmoot van mijn lichtelijk geïrriteerde post was voor de 8 geboden van micropuller.
    Het forum draait toch al lang genoeg. Alsof die managmenthandboekwetenswaardigheden niet allang bekend zijn (of totaal niet opgaan) bij de moderatoren en de rest van de mensen die het forum onderhouden.


    Maar wat betreft het onderwerp van het geheel, schaar ik me achter Roelof(past makkelijk :) )

    het is een beetje dubbel op.
     
  18. murky123

    murky123

    Lid geworden:
    26 dec 2008
    Berichten:
    2.874
    Locatie:
    alphen aan den rijn , zuidholland
    ehhhh sorry maar je schrijft het zo : er·ge·ren ergerde, h geërgerd 1 tot ontstemming prikkelen 2 zich ~ geprikkeld worden; zich aan (of: over) iets ~





    ;)
     
  19. beksie

    beksie Guest




    Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat een forum niet de plaats is om iemand te beleren. Want je weet geen achtergronden of niks. Als ik in de krant lees dat pabo studenten niet meer kunnen rekenen, waarom dan verwachten van een dwarsdoorsnee van de nederlandse bevolking dat ze foutloos kunnen schrijven.
    En inderdaad als ik iemand br€€zah taal zie schrijven negeer ik het ook.
     
  20. superboe

    superboe

    Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Berichten:
    721
    Locatie:
    middelharnis (ZH)
    het gaat niet om foutloos maar de dingen die je hardop moet lezen omdat je het anders niet begrijpt, je komt met msn-taal ook niet zo over dat je graag hulp oid wilt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina