graag u mening FPV KIT

Beste ik heb een gaui x500 en vlieg op 2.4Ghz.

Nu wil ik deze fpv maken en ik had daar deze kit voor in gedachte:

5,8ghz immersion set deluxe

GF-OSC FPV CAMERA HAD 420TVL
set eagle tree systems osd+gps+e-logger 150A (v4)

7inch scherm

Is dit iets of niet? Graag jullie mening.
En stoort 5.8Ghz niet met 2.4Ghz

eagle tree ,osd ?
Ik zou eerst nog maar eens het draadje doorlezen op rc groups .
Het lijkt mij een draak om mee te werken .

eagle tree ,osd ?
Ik zou eerst nog maar eens het draadje doorlezen op rc groups .
Het lijkt mij een draak om mee te werken .

Dat valt wel mee hoor, ik vlieg er nu ruim 1,5 jaar met veel plezier mee. Hij heeft veel mogenlijkheden en daar moet je je even in verdiepen maar hij is zeker niet ingewikkeld en hij werkt goed.

Grtz

Addy

Ik zou zeggen dat het allebij geen goed idee is. Die immersion set is veel te duur. En een eagle tree osd krijg je nooit netjes ingebouwt op een multicopter. Begin simpel neem een 600 mw 5.8 ghz tx van immersion een sony 600 tvl wdr osd camera dan een fatshark met ingebouwde ontvanger en maak of kooo wat cloverleaf antennes. Eventueel nog een e- osd van hobbyking voor voltage en tijd. Dat is al meer dan genoeg om je bezig te houden tot dat alles naar wens werkt. Zoek en lees nog wat hier op het forum dan wordt alles nog een stuk duidelijker.

Ok ik wil jullie raad dan volgen.

Maar ik zoek een fpv die tot een afstand van 300meter werkt en met en osd.

Als jullie een betere oplossing hebben hoor ik het graag. :D

Ik weet dat je veel vind op het forum maar ik zit vooral in de schaalwereld van heli's waar het al druk is met volgen en momenteel ben ik 4,5maand weg met m'n werk dus heb niet veel tijd om een gepaste kit te zoeken.

Graag daarom jullie hulp.

Alvast mercie voor de raad tot nu toe.

de kosten zitten hem bij die set vooral in de yellow yacket ontvanger die erbij zit. die is goed aan de prijs.
hugy doet een goed voorstel...

Waarom wil je een volledige osd op een multicopter. Je zal er geen afstanden mee gaan vliegen dus de weg terug vinden lijkt mij het probleem niet.

Ja dat is waar maar je weet nooit als ik deze ook op 1 van mijn vliegers wil plaatsen. Ik heb nog een cessna liggen en deze zou ik eventueel ook willen fpv vliegen.

Back