Grand Prix 1:8 op de MACH te Heemstede

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door hugo41, 15 apr 2009.

  1. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    Volgende week is het weer zover.
    Dan wordt op de M.A.C.H. te Heemstede dé Grand Prix 1:8 Brandstof verreden.
    Dit, gezien de grote namen die mee doen, zal een groot en mooi spektakel worden.

    Helaas zien ik nog maar weinig NK rijders ingeschreven.
    Mensen, er is nog plek over, dus schrijf je snel in voor dit mooie en goed georganiseerde evenement.
    En rijders, je hebt GEEN EFRA licentie hiervoor nodig !! Je kan en mag dus gewoon zonder EFRA licentie mee doen.

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugde zeggen we dan maar.

    Je hebt nog maar een paar dagen de tijd om je in te schrijven via de M.A.C.H. site

    MACH - Model Auto Club Heemstede

    Groetjes en tot volgende week,
    Hugo
     
  2. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Toevallig zat ik in de regelementen van de EFRA te kijken of er nog iets was waar ik wellicht rekening mee moest houden en toen viel me het volgende op:
    In de algemene regelementen staat vermeld dat de organiserende club, tenminste 60 dagen voor het evenement de EFRA sectie op de hoogte moet brengen van de GP.
    de EFRA kan dan op hun eigen website een link plaatsen naar de uitnodiging/inschrijving.
    Dit kan ik dus niet terug vinden op de EFRA website (en de MACH en de EFRA sectie, dat ligt toch heel dicht bij elkaar...)

    er is mij bekend dat er rijders uit het buitenland hebben lopen rondvragen waar ze konden inschrijven, want echt duidelijk is dit niet.
    Tuurlijk, het heeft op de MACH website gestaan, maar inmiddels is dit door ander nieuws verdwenen van de voorpagina...
    Probeer nu als iemand die de Nederlandse taal niet machtig is maar eens in te schrijven.....

    Ik heb de vrijheid genomen ook RedRC op de hoogte te brengen, wellicht krijgen we via die route nog wat inschrijvers erbij, want 60 man is niet veel, maar wel logisch als je absoluut geen reclame ervoor maakt.....
     
  3. Lipo

    Lipo Guest

    Dat is een heel goed punt!!!!
    En wat mij opvalt!!!! Het staat ook weer niet op de NOMAC site!!
    Lang leve de PR van de NOMAC!:evil:
     
  4. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Als importeur / distributeur waren we hier ook al tegenaan gelopen. We hebben de vrijheid genomen om zelf de buitenlandse toppertjes te informeren.

    Daniele heeft het helaas te druk al geeft hij wel aan dat het geen 100% is dat hij niet komt, dus wie weet...

    Hey Lipo, heb je wat tegen de Nomac? Ga liever uithalen naar de content-provider die de website "host", die heeft zijn zaakjes niet voor elkaar. De (PR) mensen binnen de Nomac doen wat ze kunnen...
     
  5. Lipo

    Lipo Guest

    Beste Nismo,

    Ik heb NIETS tegen de Nomac!!! Ik weet dat deze mensen het in de vrije uurtjes doen alle respect!! Maar een beetje bijhouden is toch niet te veel gevraagd? De contentprovider heeft niets te maken met het update van de site!!! ( uitslagen )waarom kan de AMCA ( Richard E ) uitslagen van wedstrijden het nog vaak diezelfde avond op de site hebben staan?
    PR binnen de Nomac doen wat ze kunnen?? Waarom staat er niet op de site dat er een GP is???
     
  6. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Als je een beetje ICT-kennis hebt weet je dat dit eenvoudige updaten een zwaar probleem kan zijn... vooral met de oudere systemen.
    Als je respect hebt ... haal dan niet bij elk draadje uit naar deze mensen!
     
  7. Lipo

    Lipo Guest

    Werken ze daar nog met een Commodore 64 !!!!!
    De eerste NK was op 5 April! Dat is nu dus 10 dagen geleden!
    Kom op zeg!!!
     
  8. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Dan ben je niet goed op de hoogte want de allereerste NK dit jaar was bij de largescale offroad en dat was begin maart. Ik had al eerder aangegeven dat er problemen waren met de provider die bep. programma's/scripts van de nieuwe site niet aan kon en dat daar momenteel aan gewerkt wordt.

    Misschien ook wel fijn om te weten wie de werkelijke persoon achter Lipo is ?
     
  9. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
  10. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Nah hij heeft wel een punt, kijk nou bv naar de de Turkse GP en RedRC.
    Wat PR kan nooit kwaad.
     
  11. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    In ieder geval een 1:8 rijder :D
     
  12. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Misschien mist 'ie een 'j' in zijn naam?? :razz:
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  13. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Hugo, leer nou eerst eens de regelementen te lezen alvorens je op mij reageert.
    Er staat duidelijk vermeld, dat de organiserende club inschrijf informatie, of een link naar hun website moet geven aan de EFRA.
    Dat het in de EFRA kalender staat, dat wil dan toch nog niet zeggen dat niet Nederlandstalige mensen de MACH site uit hun hoofd weten te vinden en sterker nog, OP de MACH site dan hun weg weten te vinden naar het inschrijfformulier.....
     
  14. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    lipjo?
     
  15. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    Martin, is het ook bij je opgekomen om dit binnen het MACH bestuur kenbaar te maken?
     
  16. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Nu ben ik nieuwsgierig naar wie je bent ;)
    Maar ja, ik heb er contact met Hans over gehad.....
    S. de G. neemt zijn mobiel niet op.....
     
  17. TQ-Ralph

    TQ-Ralph

    Lid geworden:
    11 nov 2006
    Berichten:
    426
    re

    bescheiden hoor hahaha :)
     
  18. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ze moeten eens een nieuwe regel hier maken over de bekendmaking van gebruikers...

    Nu hebben we weer een Lipo die het niet weet? :sleepy:
     
  19. KweetNiet

    KweetNiet

    Lid geworden:
    22 feb 2008
    Berichten:
    341
    Tja heren, soms zegt een naam al genoeg. Maar misschien moeten jullie voor de PR-commissie van de NOMAC aanmelden, jullie weten waar jullie het over hebben en kunnen dan zo meedragen aan de verbeteringen die nodig zijn.
     
  20. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Pieter, waar in de Naam Nismo zie ik dat jij het bent?...
    Ik bedoel, we hebben bijna allemaal een nicknaam en ik heb daar geen problemen, alleen als er dan om gevraagd wordt, maak het kenbaar.
    En zeker als je iemand bij voornaam aanspreekt, wat kweetniet net doet... :p
     

Deel Deze Pagina