Gratis BEC stekkers!

dat het niet zo vreselijk erg is als mn aandrijfaccu uitvalt door een "slecht contact" dan doet mijn vliegtuig helemaal nix meer en zweeft of valt naar de grond, nix geen grasmaaien!

wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik voor een duur vliegtuig geen goedkope stekkers zou gebruiken, maar dat het in mijn geval van goedkope vliegtuigjes EVENTUEEL geen punt zou zijn als dit in 1 op de 10.000 vluchten zou gebeuren, snappie nu? :wink:

Monkey zei:
EVENTUEEL geen punt zou zijn
ja, en ALS ....

het gaat erom dat jij deze 'tip' aanprees als DE ultime goedkope vervanging voor 'dure' stekkertjes. Zoals je er halverwegen dit draadje zelf waarschijnlijk ook al achter gekomen bent, zullen er maar weinig zijn die zoiets op een >50 grm model toepassen.

............dan doet mijn vliegtuig helemaal nix meer en zweeft of valt naar de grond

het mooie is, dat doen ze dus nooit.
ze stoppen altijd zo dat ze met een snoeiharde rotgang, nose first loeihard de grond ingaan :wink:

nja zie maar wat je ermee doet, ik gebruike ze lekker, en met vliegen heb ik toch nooit publiek, vlieg in weiland van grote vriendelijke buurman..... dus verder heb ik geen zorgen, mja, voor een duur vliegtuig gwn niet doen!......

toch nog de groeten....

monkey

die weer is dacht mensen blij te maken..... :oops: :cry:

hallo
ik ben niet anti stekkertjes hoor helemaal niet ik gebruik ze ook MAAR dan alleen voor verbindingen die niet belangrijk zijn of de werking van het model kunnen beinvloeden

bv om verlichting aan te sluiten kan je ze best gebruiken
om deurtjes open en dicht te lkaten gaan met een extra servo ook geen probleem mee

maar nooit of te nimmer voor een roer of motor regeling

sportieve groeten raf

Back