(Gratis) Flight Software

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een flight simulator software. Ik heb namelijk een drome gekregen:banana: en ik wil graag oefenen met het vliegen. Er zit namelijk op de zender een aansluiting voor in mijn pc.
Ik wil eigenlijk nog niet meteen heel veel geld aan een simulator uitgeven omdat ik nog niet helemaal weet of ik het wel handig ga vinden en daar vaak genoeg voor ga gebruiken. Daarom ben ik op zoek naar het liefst een gratis simulator zodat ik gewoon eens kan kijken of ik het fijn vind om met een simulator te vliegen.:confused:
Het maakt mij dan ook niet uit als ik niet met alle denkbare modellen kan vliegen, als ik maar kan vliegen (wel graag met een helikopter of een drome, zodat ik nog een beetje het effect heb wat ik nu ook in het echt heb);).
Voor me gevoel heb ik al heel internet af gezocht en heb nog maar één programma kunnen vinden, maar daar kon ik maar een kwatiertje mee vliegen:sad: (was volgens mij clear-vieuw als ik het goed heb).
Mijn vraag is of een van jullie een ander simpel programma heeft waarmee ik een heli of een drome kan besturen met mijn zender.

Alvast bedankt voor het helpen:worship:,
Gr, Remco:bye:

De FMS Smiulator heb ik al geprobeerd maar ik denk omdat mijn pc op Windows 8.1 draait dat de software het daardoor niet doet. Of doe ik dat gewoon wat verkeerd.
De simulator kabel was mee geleverd dus dat is geen probleem.

Hier:

HeliSimRC

vind je wél een gratis én legale sim. Alleen helikopter.
Maar, Phoenix is zijn geld écht wel waard hoor, je kunt die ook 2e hands prima kopen, updates zijn gratis. Wel opletten dat je de originele dongel erbij krijgt, anders werkt het niet.

Bedankt voor alle tips.
ik heb nu nogmaals geprobeerd om FMS er op te zetten.
Het is me nu wel gelukt om dat er op te zetten en werkend te krijgen door een klein bestandje toe te voegen.
Als jullie nog andere tips hebben voor software mag je het me altijd vertellen :)

Wat is er niet "legaal" aan de FMS simulator?
Kijk eens op de officiële FMS site en klik dan op "information". Je kan de software daar ook downloaden en er is een forum waar je veel info kunt vinden. Heb je zelf een vraag of vragen dan kan je die daar ook kwijt.
Succes.

Back